Obserwatorzy

poniedziałek, 30 maja 2016

Delikatny french z Wibo i Sensique

Cześć dziewczyny!!!

Jak to miło pospać sobie trochę dłużej w normalny dzień... Dzisiaj się urlopuję i mam zamiar nadrobić zaległości w sieci.
Jeśli chodzi o alergię na hybrydy, to w znacznej mierze została już zaleczona, tzn. pozbyłam się przebarwień i przekrwień z płytki, paznokcie nie bolą przy dotyku, skórki są już w o wiele lepszym stanie, ale jeszcze trochę pracy przede mną aby całkowicie przestały się łuszczyć i pękać.

Nie lubię mieć niepomalowanych paznokci, czuję się wtedy taka zaniedbana. Ostatnio miałam fazę na ciemne kolorki, a teraz zachciało mi się czegoś jaśniejszego. Padło na frencha, którego ostatni raz ładnych kilka lat temu w liceum.

 Jak widać każdy pazur ma inną długość, ale chcę zrobić z nimi porządek dopiero gdy w całości pozbędę się alergii.





Nie lubię takiego typowo różowego frencha. Podoba mi się taki delikatnie różowy lub beżowy. Na promocji -40% w Naturze skusiłam się na lakier do frencha z Sensique 138 Doll. Jest to piękny, delikatnie rozbielony róż. Na płytce wygląda bardzo naturalnie.
Białe końcówki to Extreme Nails nr 25 Wibo. Ciekawa jestem jak się sprawdzi na całej płytce.

 




Na początek nałożyłam warstwę odżywki z Sally Hansen. Później jedna warstwa 138 Dolly, następnie jedna warstwa białego lakieru z Wibo na końcówki i znów warstwa lakieru z Sensique. Na samym końcu  na całość położyłam top Seche Vite, który niestety chyba muszę wymienić na inny. Bardzo brzydko skurczył mi lakier na kilku paznokciach :(

 


Muszę przyznać, że bardzo dobrze się czuję z takimi delikatnymi pazurkami:)

Pozdrawiam
Kasia

1 komentarz:

  1. Przepiękne paznokcie ;* Podziwiam Cie za cierpliwosc do malowania paznokci ;*
    Jeśli miałabyś chwilkę czasu to odwiedziłabyś mojego bloga i poklikała w
    linki przy ubraniach ?
    Z góry bardzo dziękuje <3

    http://victim-fashion.blogspot.com/2016/09/25092016.html

    OdpowiedzUsuń