Obserwatorzy

poniedziałek, 28 marca 2016

Glitter Indigo Semilac/ Sposób na alergię na semilaczki

Cześć dziewczyny!!!


Jak Wam mijają święta? Pogoda jest prawdziwie wiosenna, wreszcie można wyciągnąć z szafy lżejsze ciuszki:)

Pamiętacie, jak pisałam o alergii na Semilaci? Znalazłam na to sposób! Otóż jak się okazało, to baza była sprawcą wszystkiego co złe, dlatego teraz nakładam lakiery na bazę NeoNail, albo na Hard i wszystko jest dobrze. Nie swędzi, nie piecze, paznokcie się nie przebarwiają, nie bolą....  Gdy odkryłam, że mogę wrócić do Semilaców, zaopatrzyłam się w kilka nowych kolorów (na szczęście w mojej miejscowości jest sklep firmowy Semilac, ceny są takie same jak na stronie producenta, a można na żywo pooglądać kolory, sprawdzić konsystencję itd), skusiłam się m. in. na 087 Glitter Indigo. Od dawna szukałam typowego chabrowego koloru, niestety Semilac nie ma w ofercie gładkiego odcienia, ale drobinki bardzo mi się spodobały, a w wersji matowej wygląda obłędnie.



Dwie warstwy wystarczą, aby w pełni pokryć płytkę paznokcia. Lakier nie jest zbyt rzadki, ani zbyt gęsty. Aplikacja jest łatwa, ponieważ nie zalewa skórek. Nie marszczy się w lampie, nie bąbelkuje. 
 Trwałość jak w przypadku wszystkich Semilaców jest bardzo dobra, jednak ja już po tygodniu zmieniam kolor, ponieważ zazwyczaj mi się już znudzi.
 


Cukrowe paznokcie wykonane za pomocą acrylu (na mokry top wysypuję trochę bezbarwnego acrylu).

 




Jak Wam się podobają?
Chcecie zobaczyć Red Carpet, Elegant Raspberry, True Pink, Classic Coral, Intensive Pink?


Pozdrawiam
Kasia

7 komentarzy:

  1. to jest mój ulubieniec wśród ciemniejszych odcieni :) jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, ze hard nakłada się na bazę, mylę się? A kolor przepiękny! I jeszcze jedno pytanie - czym zrobiłaś matowy efekt? Akrylem czy lakierem top mat? o tym drugim słyszałam same złe opinie niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Harda powinno się nakładać na bazę, ale niestety u mnie baza wywołuje uczulenie, więc nakładam go bezpośrednio na płytkę paznokcia i jest ok. Matowy efekt robię akrylem, top mat się nie sprawdza

      Usuń
  3. Ten mat mnie uwiódł! Chyba pora się się zaopatrzyć w takie zestawienie! Mnie uczulił aceton, a nie hybryda, dlatego ciesze się, że nadal mogę spokojnie używać hybrydek semilac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli jak się okazuje, wszystko może uczulić. Moim zdaniem mat wykonany za pomocą akrylu jest łatwiejszy do wykonania i przede wszystkim ładniejszy. Jedyny minus jest taki, że jest delikatnie chropowaty i łapie brud, ale wystarczy wyczyścić pazurki szczotką z mydełkiem i jest oki

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś pewna że to baza? ja używam bazy Semilaca i wgl nie mam z nią problemu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jestem pewna, była u dermatologa i to sprawdziłam. To, że Tobie coś nie szkodzi nie oznacza, że komuś innemu nie może

      Usuń