Obserwatorzy

wtorek, 17 listopada 2015

Semilac Black Diamond i Silver Dust oraz zdobienie wykonane igłą

Cześć dziewczyny!!!


Powoli wracam do siebie po chorobie:) Szkoda, że za oknem ciągle pada i pogoda zachęca jedynie do spania:P Pomarudziłam trochę to czas przejść do konkretów, a mianowicie do nowych paznokci. Tym razem wykorzystałam czarny i srebrny lakier z Semilaca (Black Diamond i Silver Dust) i odrobinę białego lakieru Strong White do wzorków.








Czarny lakier kryje super już po pierwsze warstwie. Druga jedynie nadaje mu głębi. Niestety lubi odparzać się w lampie i czasami trzeba się z nim trochę pobawić... Mimo wszystko uwielbiam czarne pazurki, ponieważ są bardzo eleganckie, a przy tym tajemnicze i odrobinę drapieżne:P Silver Dust zakupiłam na samym początku swojej przygody z hybrydami i leżał, aż nadeszła jego kolej. W połączeniu z czernią prezentuje się bardzo ładnie. Metaliczne drobinki nie wyglądają tandetnie. Niestety bardzo smuży.

Wzorki zostały wykonane igłą na mokrym lakierze.



Mam nadzieję, że takie pazurki się Wam podobają:) 

Pozdrawiam
Kasia

4 komentarze:

  1. Przepiękne:) Zazdroszczę talentu

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarny nie bedzie sie odparzać gdy pomalujesz dwie cieniutkie warstwy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne paznokcie, to zdobienie jest cudowne, nigdy wcześniej nie widziałam takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyszło! Masz bardzo ładne pazurki ;-)

    OdpowiedzUsuń