Obserwatorzy

środa, 11 listopada 2015

Semilac 059 French Lilac

Cześć dziewczyny!!!

Niestety od kilku dni leżę chora:( Jednak jak się okazuje ta sytuacja ma swoje plusy, przynajmniej mogę nadrobić braki snu, przeczytać książki, które już dawno leżą na szafce obok łóżka i ogarnąć pazurki:)




059 French Lilac to piękny jasny pastelowy fiolet, który niestety słabo kryje. Trzeba nałożyć 3 warstwy, aby uzyskać w miarę satysfakcjonujące krycie... Podejrzewam, że nawet i czwarta warstwa by nie zaszkodziła. 

Konsystencja jest dosyć rzadka, a wręcz wodnista, trzeba uważać aby nie zalać skórek. Nie bąbelkuje, nie marszczy się ani w lampie UV ani Led. 

Pięknie wygląda z wszelkimi pyłkami ( i z syrenką i z cukrową posypką).

 





Myślę, że efekt jest na tyle ciekawy, że można mu wybaczyć kiepskie krycie:)

Pozdrawiam
Kasia:)

9 komentarzy:

  1. Wow. Pazurki wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dokładnie:) Więc można mu wybaczyć kiepskie krycie:)

      Usuń
  3. U mnie hybrydy się nie sprawdzają, szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  4. A jaki ładny! Ja go jakoś nie widziałam w kolekcji Semilaca, tylu juz ich mam a na tego wcześniej nie zwróciłam uwagi :-D


    Na odbijanie główny wpływ mają płytki (ale to masz sprawdzone i dobre) wiec po za tym stempel (dobra guma i spolerowana na poczatku), lakier (dobrze kryjący i nie za rzadki) tempo żeby było za wolne to już na prawdę musiałabys się slimaczyc :-D wiec to na pewno nie ;-) a jaki masz stempel i jakie lakiery? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoleruj stempel, to może być to :) A lakiery gęste właśnie są fajne do stemplowania ;)

      Usuń