Obserwatorzy

poniedziałek, 19 października 2015

Nowe hybrydki, czyli Semilac Blue Ink i Classic Nude+ śnieżynki

Cześć dziewczyny!!!


Coraz bardziej wkręcam się w hybrydowe pazurki:) Taki mani to dla mnie po pierwsze niesamowita oszczędność czasu, ponieważ nie muszę nie wiadomo ile czekać aż pazurki wyschną i martwić się o to, że za chwilę się pozadzierają, odprysną już podczas pierwszego zmywania naczyń, czy, że odciśnie się na nich pościel...

Ostatnio na moich paznokciach królują jesienne kolory: szarości, fiolety i bordo. Natomiast dzisiaj wyczarowałam przepiękne połączenie nude i granatu... Zakochałam się w tych paznokciach:)




Blue Ink to w opakowaniu to bardzo ciemny granatowy kolor. Na paznokciach prezentuje się wspaniale! Ma dosyć rzadką konsystencję i należy nakładać go powoli i uważnie, aby nie ubrudzić skórek. Na moje pazurki nałożyłam dwie warstwy, aczkolwiek trzecia raczej by nie zaszkodziła.

 


Classic Nude to moim zdaniem nude wpadający w brudny róż. Ma bardzo gęstą konsystencję i trochę trudno go nałożyć- w każdym razie tak jest z moim egzemplarzem. Dwie warstwy wystarczą, aby równo pokryć płytkę paznokcia. 

 



Oba lakiery nie sprawiają większych problemów w trakcie aplikacji, nie smużą i nie marszczą się w lampie. Śnieżynki wykonane lakierem Strong White, dodatkowo oprószone brokatem.


 



A Wam jak się podobają moje pazurki?

Podejrzewam, że wiele klientek skusi się na śnieżynki:)


Pozdrawiam
Kasia

3 komentarze:

  1. Coś pięknego :) Ja chodzę na hybrydy od niedawna do salonu OPI i jestem zachwycona takim manicurem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, ze weszłas już w zimowe klimaty :) piękne sniezynki :D Bardzo podoba mi się to polączenie kolorów semilac. Gdybym miala do Ciebie bliżej, to pewnie skusiłabym się na coś takiego! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń