Obserwatorzy

niedziela, 11 października 2015

Co się wydarzyło podczas mojej nieobecności? Nowości:)

Cześć dziewczyny!!!

Nie zaglądałam tutaj ostatnio zbyt regularnie, a powodów ku temu było kilka. Po pierwsze zaczęłam szkolić się w hybrydach, przedłużaniu paznokci, zdobieniu itd, co zajmuje mi większość wolnego czasu, jaki mam po pracy. Póki co nie wiem czy to romans na chwilę, czy na dłużej, ale mam nadzieję, że coś z tego będzie. Jak dobrze wiecie, zawsze miałam głowę pełną pomysłów jeśli chodzi o klasyczny mani, a teraz próbuję przenieść to na hybrydę i żel:)

Po drugie w życiu osobistym również nastąpiło kilka zmian. Póki co są to zmiany na dobre:) Praca, paznokcie, dom zajmują mi większość czasu, ale przy dobrej organizacji czasu na pewno znajdzie się wolna chwila na pisanie.

Po trzecie: hejty. Czasami naprawdę robi się przykro, gdy człowiek z byle powodu, a właściwie jego braku zostanie obrzucany błotem. Nie wiem skąd w ludziach tyle złości i zazdrości. Czy odmiennego zdania nie można wyrazić normalnie?


A oto nowości:















Uwielbiam czytać książki! Od dawna mam fazę na skandynawskie kryminały, ale inne pozycje również chętnie czytam. Jak widać dbam o rozwój domowej biblioteczki:) Jeszcze trochę i regał z Ikei okaże się za mały :D Większość z tych książek już przeczytałam, więc mogę rozglądać się za kolejnymi.



 Lumpeksowe nowości. Szorty z Zary kosztowały 6zł, a krótki top 8zł. Niestety ostatnio nie mogę upolować nic ciekawego.



 Uwielbiam sok z aloesu. To co robi z moimi włosami to cud! 


 W Hebe w Kaliszu skusiłam się na zestaw Kallos Keratin. O ile maska jest mi dobrze znana, o tyle szampon nie. Póki co super pozytywnego wrażenia na mnie nie zrobił.


 Będąc w Chorwacji zrobiłam małe zakupy w Dm... Szkoda, że u nas nie można stacjonarnie kupić tych odżywek.



 Szampon z czarnej rzepy- uwielbiam.


 Ten żel micelarny kupiłam w Naturze za 19,90zł i muszę przyznać, że to chyba najlepszy produkt do demakijażu jaki miałam w swojej kolekcji.


 Tonik z Bielendy z kwasami również kupiony w Naturze. Jesienią można trochę powalczyć z niedoskonałościami cery.



 Ruskie maski do twarzy, kupione na Allegro za 6,90zł/szt. Są super!!!


W Auchan dorwałam olej sojowy. Miałam nim olejować włosy, ale okazał się za ciężki.


 Takie to oto dwie torebki kupiłam za 70zł w sumie:)


 I ja mam Iconic 3 :) Jak na razie poznajemy się dopiero.


 Truflowe perfumy z Hebe. 


 W Rossmannie chciałam kupić pędzle Ecotools, ale niestety został tylko ten:(


 To była miłość od pierwszego wejrzenia:) Musiałam go mieć:D


 Najlepszy krem do rąk z Rossmanna.

 Zobaczymy jak się spisze DroVit. Niestety nie mam czasu na picie drożdży:(




 Kolejne zakupy z Natury. Bronzer, puder matujący i kamuflaż.


 Biedronkowy zakup, który okazał się strzałem w 10! 




 Kolejna maska z Kallosa w mojej kolekcji.


 Primer Semilac. 


 Baza pod makijaż. Wcześniej nie korzystałam z takich cudów, więc już nie mogę się doczekać pierwszych testów. Kupiona w Naturze.


 Miałam nadzieję, że ten pędzelek będzie podobny do Ecotools... Niestety nawet w 10% nie jest tak dobry.


Bananowa oliwka do skórek i paznokci





Jak widzicie trochę się nazbierało. Niektóre rzeczy kupiłam 2 miesiące temu, a inne wczoraj, więc nie jest efekt jednodniowego szału zakupowego:D Znacie coś z mojej listy? 

Czy któraś z Was używała tej bazy pod makijaż?

Pozdrawiam
Kasia:)

8 komentarzy:

  1. Ile nowości. Jestem ciekawa jak się sprawdzą niektóre z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maskę Color uwielbiam, tak samo jak tonik z Bielendy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko bronzer Kobo i korektor Catrice:) Podoba mi się ta większa torebka:) Dobrze widzę, że w Iconic 3 są też brązy czy to jednak odcienie fioletu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę głównie kryminały :) Też kocham książki! Balea <3

    OdpowiedzUsuń
  5. DroVit jest dobry, sama stosuję, jestem zadowolona, choć ja łączę 5 tabletek dziennie (w porywach 10, ale raczej tak 2-3 razy na tydzień) ze skrzypokrzywą, efekt cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam pytanie o ten aloes, w jaki sposób go spożywasz? jak często? w jakich ilościach?
    z góry dziękuję za odpowiedź i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się go pić codziennie. Zazwyczaj dodaję go rano do herbaty/ soku ok. 50ml dziennie. Niestety w wersji solo mi nie smakuje, ale w herbacie go nie czuć:)

      Usuń