Obserwatorzy

niedziela, 25 października 2015

Biedronkowy łup: Maska Total Keratin Complex. Hit czy kit?

Cześć dziewczyny!!!

Czy u Was za oknami również jest tak szaro i ponuro jak u mnie? Niestety taka pogoda nie wpływa na mnie zbyt dobrze, zero chęci do działania, najchętniej zawinęłabym się w koc, piła ciepłą herbatę i czytała książki...


Kilka tygodni temu w trakcie akcji urodowej w Biedronce pojawiły się produkty Total Keratin Complex. Do wyboru był szampon, odżywka i maska. Moje włosy uwielbiają wszystkie produkty z keratyną, więc skusiłam się na maskę. Wzięłam ją trochę bez przekonania, ale stwierdziłam, że za cenę 12zł żal jej nie kupić.





Opakowanie: 
Wielki biały sój mieszczący1L produktu. Bardzo podoba mi się szata graficzna, jest kolorowa, ale subtelna. Łatwo wydobyć zawartość, łatwo kontrolować zużycie. Lubię tego typu opakowania jeśli chodzi o maski. 


Konsystencja:
Konsystencja jest dosyć zwarta. Na pewno maska jest gęstsza od keratynowej wersji Kallosa. Jest bardzo wydajna.



Maska ma fajny zapach. Nie umiem go do niczego porównać:P Świeży, może trochę owocowy... Sama w sobie solo działa średnio fajnie. Niby włosy są miękkie, ale brakuje im blasku. Nawilżenie również szału nie robi. Jednak w połączeniu z olejem nałożona przed myciem lub w wersji z sokiem aloesowym nałożona po umyciu szamponem działa cudownie! Włosy są super nawilżone, mięsiste, błyszczące, łatwo się rozczesują. Maska nie obciąża włosów. 


To jedna z niewielu masek, które potrafią ujarzmiać puch tworzący się jesienią. Wystarczy, że wyjdę na dwór, a po 5 minutach moje włosy strasznie się puszą, czego nie mogę znieść. Po tej masce miałam z tym spokój . Niestety nie mogę jej teraz nigdzie znaleźć ani stacjonarnie, ani przez internet. Widziałyście ją gdzieś?






Pozdrawiam
Kasia

14 komentarzy:

  1. U mnie tez tak szaro :(
    Pierwszy raz w życiu widzę tę maskę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się być fajna, u mnie cała seria jest w biedronce nadal :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam nigdzie tej maski. Świetnie że ujarzmia puch! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie tych maseczek już niestety nie było, choć może i dobrze bo mam kilka innych do zużycia;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dostępna teraz w biedronce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie jeszcze są dwie :D kupie ją dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam wczoraj w Biedronce, za 10zł w promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest cała seria na Allegro :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja znalazłam na Allegro :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam ją w naturze ma ekstrakt z czereśni super pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam ją w naturze ma ekstrakt z czereśni super pachnie :)

    OdpowiedzUsuń