Obserwatorzy

wtorek, 20 października 2015

Balea, szampon do włosów kręconych

Cześć dziewczyny!!!

Nie wiem jak u Was, ale u mnie za oknem pogoda nie zachwyca... Jest chłodno, deszczowo i ponuro. Niestety jesienią moje włosy nie prezentują się najlepiej, dlatego prawie cały czas związuję je w kitkę.

Na odżywki i szampony Balea, skusiłam się w Chorwacji. Pomarańczowa seria do włosów kręconych od razu przyciągnęła moją uwagę.



Szampon do włosów kręconych marki Balea przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji skóry głowy i dla wszystkich rodzajów kręconych włosów. Utrzymuje prawidłowe PH skóry. Nie zawiera oleju mineralnego, silikonu ani barwników. Lipidy i proteina nadają włosom elastyczność, nawilżenie oraz, promienny wygląd.  


Szampon kosztował ok 10zł. Bardzo podoba mi się tuba, w której został zamknięty. Jest bardzo ładna i estetyczna, łatwo wydobyć z niej produkt. Plastik, z którego została wykonana jest na tyle miękki, że spokojnie można wycisnąć resztki szamponu. 

Konsystencja jest baaaaaardzo gęsta. Niewielką ilość szamponu musiałam w rękach rozrabiać z wodą i dopiero nakładać na włosy. Dzięki temu, szampon jest super wydajny. 

Fajnie się pieni, dobrze domywa włosy. Nie są po nim tępe i nieprzyjemne w dotyku, ale nie są też oślizgłe jak w przypadku silikonowych cudeniek...  Nie używałam go solo, więc nie mogę nic powiedzieć na temat rozczesywania/ plątania i nawilżenia włosów. Nie zauważyłam, aby skręt/ fale uległy pogorszeniu czy poprawie. Z natury moje włosy żyją swoim życiem i przez kilka dni kręcą się jak trwała, a później są proste jak druty, w tym przypadku ten szampon nic nie zmienił. 


Podsumowując, fajne opakowanie, bardzo wydajna konsystencja i dobrze domyte włosy.  Nic więcej

 


Pozdrawiam
Kasia:)

5 komentarzy:

  1. Kuszą mnie te szampony w tubkach z tej firmy ;) Obecnie używam witaminowego szamponu z Balea i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szamponu nie miałam ale stosuję juz którys raz krem do układanie loków i jest całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię szamponów balea ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię szmapony z Balea, ale te wersje owocowe ;)

    OdpowiedzUsuń