Obserwatorzy

wtorek, 18 sierpnia 2015

Nowości: kosmetyki i ubrania

Cześć dziewczyny!!!


Ostatnio na bieżąco zużywam zapasy kosmetyków, dlatego co rusz muszę gromadzić nowe:P A tak na serio po prostu zrobiłam akcję zużywania resztek, które ciągle przekładałam z kąta w kąt. Dodatkowo nadchodzi jesień i czas na trochę cieplejsze ciuszki.

 Na tego cudaka skusiłam się w Naturze. Kosztował grosze- chyba 11zł, a spisuje się bardzo fajnie.



 Od jakiegoś czasu Bielenda mnie zaskakuje. To serum świetnie nawilża, dlatego kupiłam kolejne opakowanie. Kosztowało ok. 24zł


 Kolejne opakowanie najlepszego na świecie podkładu. Tym razem skusiłam się na odcień Golden Beige i spotkało mnie lekkie rozczarowanie, ponieważ spodziewałam się ciemniejszego koloru.



 Dziwna, ale bardzo dobra odżywka z Intermarche. Dziwna, ponieważ wszystkie napisy są w języku francuskim, ale całkiem dobrze się sprawuje na włosach. Kosztowała 4zł


 Kolejna porcja ampułek do włosów By Fama. Uwielbiam je, są niezastąpione w przypadku domowego SPA do czuprynki. Za 24 sztuki zapłaciłam 82zł z wysyłką.


 Płyn do kąpieli Luksja. Uwielbiam ten zapach, co ciekawe w Biedrze kosztuje 7,95zł, a w Rossmannie 9,99zł:P


 Żele pod prysznic z Lidla. Bardzo fajnie pachną, kosztowały 2,99zł za sztukę. Bardzo lubię żele z Lidla. Są tanie, ładnie pachną, dobrze myją, więc czego chcieć więcej?


 Spodenki do spania z New Yorkera. Kosztowały 30zł za sztukę




 Koszule z HM. Takie zwykłe i poważne, ale do pracy jesienią będą dobre. Kosztowały 59zł za sztukę



 Piankowa spódnica z New Yorkera. Wyrwałam ją na wyprzedaży za 12,95zł



 Koszulka z New Yorkera za 19zł



 Ołówkowe spódnice z prześwitami z HM. Uwielbiam je! Kosztowały 39,99zł za sztukę.


 Nowość z Joanny, jeszcze nie testowana. Znalazłam ją w Vice, kosztowała chyba 7zł



 Uwielbiam szpile! 


Pozdrawiam
Kasia:)


9 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tego serum Bielendy. Miałam z kwasem migdałowym i było całkiem fajne. Moja skóra potrzebuje nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum z kwasami tez miałam i również byłam zadowolona. Nawilżające szybko się wchłania i bardzo dobrze nawilża

      Usuń
    2. Serum z kwasami tez miałam i również byłam zadowolona. Nawilżające szybko się wchłania i bardzo dobrze nawilża

      Usuń
  2. Oj, gdybym umiała chodzić w szpilkach!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam serię płynów do kąpieli luksji <3 świetne spódniczki! ciekawyblog! obserwuję i zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :) http://xsweetlikecinnamonx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Serio nie wydałabym 30 zl na cos w czym bede spac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia gustu. Nie lubię spać w starej pizamie albo rozwleczonej koszulce

      Usuń
  5. Jakie buty! Cudne :D chyba musze przejsc sie do Lidla po te zele :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kupić te żele z Lidla ale nie byłam pewna czy są fajne. Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń