Obserwatorzy

środa, 8 lipca 2015

Ślubnie:) Z czego jestem najbardziej zadowolona?

Cześć dziewczyny!!!


Od ślubu minęły już prawie 3 tygodnie...  Zdążyłam już odpocząć, zachorować i wyzdrowieć, podsumować całe wesele i ślub.


Ogólnie oboje z mężem  jesteśmy zadowoleni z imprezy, ale jest kilka rzeczy, z których jesteśmy po prostu super zadowoleni:)
Po pierwsze miejsce. Odkąd dostałam pierścionek od Bartosza, zaczęłam planować ślub i wesele. W większości spraw miałam wolną rękę jeśli chodzi o wybór, ale miejsce przyjęcia weselnego wybraliśmy razem. Zdecydowaliśmy się na gospodarstwo agroturystyczne i naszym zdaniem był to strzał w 10! Dwie połączone ze sobą sale, na jednej taniec, na drugiej jedzenie (można było w spokoju rozmawiać bez przekrzykiwania zespołu), bogate menu, wielkie ilości jedzenia, wszystko smaczne i pięknie podane, ładnie ubrane sale, a przy tym świetne położenie- cisza i spokój (możliwość pospacerowania). Ciasto i owoce w cenie, trunki na miejscu. A to wszystko w przyzwoitej cenie.
Po drugie zespół, który spisał się genialnie. Młode i zdolne chłopaki:) Świetnie rozkręcili imprezę. Jeśli ktoś chciał się pobawić to bez wątpienia miał możliwość. Grali z wyczuciem i pod nogę. Wszystkie utwory, poza pierwszym tańcem były grane i śpiewane na żywo.
Po trzecie i czwarte. Nie żałujemy, że nie było kamery. Wszyscy zachowywali się naturalnie i bez stresu. Nikt nie musiał się martwić, że zostanie nakręcony podczas jedzenia:P Za to dwie fotografki to super sprawa. Każda z nich miała inne spojrzenie, inny styl fotografowania. Wiola i Julita wykonały świetną robotę!

















Pozdrawiam

Kasia:)

5 komentarzy:

  1. Zdjęcie gdzie siedzicie pod drzewami - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna Panna Młoda! :) Mnie czeka to za rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałaś przeuroczą sukienkę ślubną! :)

    OdpowiedzUsuń