Obserwatorzy

poniedziałek, 29 czerwca 2015

Nowości cz. I

Cześć dziewczyny!!!



W ostatnich tygodniach nie miałam głowy do zakupów, ale już nadrobiłam zaległości:) Trochę się nazbierało nowości kosmetycznych, jak i ubraniowych.




Dwie nowe maski Kallos:) 


Ślubna biżuteria


Szampon do porządnego oczyszczenia włosów



Odkrycie czerwca! Świetne ampułki do włosów


Jak na razie najlepszy podkład:)



Niestety ten olejek mi nie służy:( Super mocno zapycha...



 Strój kąpielowy, 45zł


 Żakiet H&M 75zł


 Kurtka Top Secret 79zł

 HM 60zł






Lumpeks 15zł:P






 Wszystkie sukienki kupione w lumpie, ceny od 12 do 15zł


 Biedronkowa zdobycz za 11zł




Lumpeks 8zł


Jak widzicie trochę się nazbierało:) 


Pozdrawiam
Kasia



6 komentarzy:

  1. Piękne sukienki, ja niestety nie mam daru do wyszukiwania perełek w secondhandach :P

    Pokażesz ślubny manicure? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super ciuszki z lumpka :) szczególnie sukienki

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te twoje nowości kosmetyczne a także ubraniowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochalam sie w tej bizuterii slubnej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny żakiet, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń