Obserwatorzy

niedziela, 7 czerwca 2015

Inspiracje: Ślubne paznokcie

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiaj przygotowałam jeszcze jeden post nawiązujący do tematyki ślubnej, a mianowicie o paznokciach. Panuje pogląd, że Panna Młoda powinna mieć delikatny mani, a najlepiej frencha, który mi osobiście się nie podoba, jest tandetny i bez wyrazu. Pazurki będę sama malować i póki co mam w głowie kilka wizji, jednak wszystkie łączy jeden motyw: biel przełamana koralem.
















































Pozdrawiam
Kasia:)

8 komentarzy:

  1. Osobiście zdecydowałabym się na beż ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Inspiracje przepiękne, znalazłam wśród nich kilka, które sama chciałabym mieć na swoim ślubie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Cię! ja nie odważyłabym się robić sobie paznokci na ślub... na pewno ręce by mi się trzęsły i nic by z tego nie wyszło ;)
    Drugie i przedostatnie jak dla mnie są naj :)

    http://petitmaddie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne inspiracje :) ja przed slubem wolalam to powierzyć jednak kosmetyczce :p za bardzo mi sie rece trzesly :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy post po slubny? :) czekamy na zdjecia relacje itd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co mam tylko dwa zdjęcia:P Myślę, że jutro już się ogarnę i napiszę podsumowanie:)

      Usuń