Obserwatorzy

niedziela, 24 maja 2015

Włosowe inspiracje

Cześć dziewczyny!!!

Stres przedślubny i drobne problemy zdrowotne bardzo mocno odbijają się na moich włosach, które mimo odpowiedniej pielęgnacji stały się matowe i strasznie wypadają. Do ślubu chyba zostanę łysa:(  Nigdy nie uda mi się zapuścić włosów do pożądanej długości, a do tego henna nie pokrywa siwych włosów, które są bardzo widoczne. Nie mam ich dużo, ale na tle ciemnych włosów rzucają się w oczy, dlatego umówiłam się na chemiczne farbowanie jeszcze przed weselem. Nie wiem, czy pójdę w jaśniejsze tony, czy ufarbuję włosy na mój naturalny ciemny brąz...














































Strasznie podobają mi się te włosy.
Są dni, kiedy z sentymentem  patrzę na stare zdjęcia, kiedy miałam czarne lub bardzo ciemno brązowe włosy, albo na inspiracje z internetu. Ale po chwili przypominam sobie, że takie ciemne włosy postarzają mnie, sprawiają, że mam bardzo poważne rysy twarzy, no i przy nich bardzo widać siwki. Dlatego chyba pójdę w jaśniejsze tony brązu.



Pozdrawiam
Kasia

13 komentarzy:

  1. śliczne. ;) chciałabym mieć takie chociaż do talii. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje marzenie... Nawet do połowy pleców by mi wystarczyły

      Usuń
  2. Na wzmocnienie włosów polecam kozieradkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne, szczególnie ten gruby warkocz na bok, kocham warkocze:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również i dlatego ubolewam, że moje włosy zbyt delikatne na wszelkie warkocze:(

      Usuń
  4. na wzmocnienie włosów najlepszy biotebal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Biotebal jest najlepszy dlatego gdy zaczynają mi wypadać włosy od razu po niego lecę do apteki:) Mimo wszystko teraz nie daje rady, nerwy robią swoje. Po weselu wszystko wróci do normy:)

      Usuń
  5. Ile bym dała żeby mieć takie cudowne kłaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj taka burza loków czy po prostu gęsta czuprynka i mi się marzy :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpiękniejsze są te proste, lśniące, niemalże brazylijskie :)

    hairoutine.com

    OdpowiedzUsuń