Obserwatorzy

wtorek, 26 maja 2015

Ostatnia panieńska sesja?

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać owoce spontanicznego wypadu z Julitą. W sobotę rano wybrałyśmy się ostatnią panieńską sesję:D Następnym razem, gdy Julita będzie mnie fotografować, będę już mężatką:)


















Patrząc na zdjęcia stwierdzam, że dobrze wyglądam w obecnym kolorze włosów. Przyciemniać go nie będę, może spróbuję go ochłodzić odrobinę.

Mam dosyć "ciężką" urodę: ciemne włosy, ciemną karnację i ciężko z tego coś ciekawego wykrzesać, ale ogólnie podoba mi się jak wyszłam:P


Pozdrawiam
Kasia:)

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie :) Zdolny fotograf i modelka na medal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję, aż się zarumieniłam:)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia! Tak w sumie patrząc na Twoje paznokcie naszło mnie pytanie czy już wiesz jak będą wyglądały w tym wielkim dniu? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz, właśnie troche jaśniejsze włosy niż czarne ładnie to podkreślają.
    Gratulacje z okazji ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to trzymam przede wszystkim kciuki, aby pogoda w ten dzień dopisała i aby życie wspólne układało się jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli i pogoda nie zrobi mi niespodzianki. Dziękuję:)

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia.Trzy od dołu najpiękniejsze.Kolor włosów genialnie do ciebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny masz kolor włosów! mogę zapytać co to za farba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kilku miesięcy używam henny. Wcześniej nakładałam orzechowy brąz, a ostatnio 2 razy ciemny brąz:)

      Usuń
    2. ojejku, ja też używałam właśnie ciemnego brązu, ale niestety odrosty robiły się brzydko rude :( w u Ciebie tak wspaniale wszystko się komponuje z resztą, oj… pięknie!!!!

      Usuń
  7. To już ostatnia panieńska? :) W takim razie gratulacje i lecę przeglądać wpisy o tematyce weselnej bo czeka mnie to za rok :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sesja. Masz intrygujący typ urody, który bardzo zapada w pamięć :)

    OdpowiedzUsuń