Obserwatorzy

wtorek, 12 maja 2015

Nowości

Cześć dziewczyny!!!



Mały odpoczynek od tematów ślubno-weselnych dobrze mi zrobi:D Szczerze przyznam, że już zaczęły się nerwy i weselna gorączka...


Dzisiaj pokażę Wam trochę nowości:) Głównie kosmetycznych.

 W Biedronce skusiłam się na 3 błyszczyki Bell- świetnie kryją, a smakują dziecięcą gumą balonową:) Natomiast w Rossmannie kupiłam dwie szminki Rimmel i mój ulubiony błyszczyk z Miss Sporty


 Również w Rossmannie kupiłam elinery. Poza ostatnim turkusowo- perłowym wszystkie są świetne.




 Zapas tuszy do rzęs.



A w ulubionym Babińcu kupiłam spinki kokardki do koka:)



Pozdrawiam 
Kasia:)

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam te szminki z Rimmela szczególnie te w jasnych kolorach :)
    I piękne spinki do włosów!
    Pozdrawiam :)
    http://blondloczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy ten wielki dzień? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawi mnie ta maskara z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kokardki do koka - kurczę, że też o tym nie pomyślałam :D

    OdpowiedzUsuń