Obserwatorzy

wtorek, 7 kwietnia 2015

Neonowy mani

Cześć dziewczyny!!!

Ostatnio porzuciłam ciemne kolory lakierów do paznokci na rzecz neonów i pasteli. Na piękny nonowy koral trafiłam w Babińcu, małym sklepie w mojej miejscowości, w którym można znaleźć tanie kolorowe kosmetyki, torebki itd. Lakier ma świetny kolor, a kosztował tylko 3,20zł:) Żal było nie kupić:P


Solo na pewno razi po oczach, ale w zestawieniu z bielą wygląda świeżo i fajnie.



Aby całkowicie pokryć płytkę paznokcia nałożyłam dwie warstwy lakieru. Nie wiem, czy przebarwia płytkę, ponieważ jako lakieru bazowego użyłam odżywki Eveline 8w1, na całość nałożyłam top coat. Tak pomalowane paznokcie wytrzymały 6dni:)

Lakier nie mazia, nie bąbelkuje, nie smuży. Zasycha dosyć szybko, przez co trzeba się sprężyć z malowaniem. 







Pozdrawiam

Kasia:)

5 komentarzy:

  1. Świetny jest ten neonowy lakier !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię różu a tu proszę: Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale żarówa! chcę, wygląda bajecznie! idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny ten neon. Ja jutro pomaluję pazurki neonem z Orly Beach Cruiser <3 narobiłaś mi ochoty.

    http://carminlove.pl/

    OdpowiedzUsuń