Obserwatorzy

środa, 25 marca 2015

Sezon na neony uważam za otwarty!

Cześć dziewczyny!!!


Wiosenne słońce nastawia mnie bardzo pozytywnie. Nawet ślubne trudy nie są mi straszne:) Dzisiejsza pogoda jest cudowna, dlatego zaraz wybieram się na spacer. W moim regionie jest słonecznie i bardzo ciepło:) Wraz z piękną pogodą, czas otworzyć sezon na neonowe pazurki. Pamiętacie piękny jaskrawy róż z Lemaxa, który był moim ulubieńcem? Powrócił na salony:) W pracy nie mogę mieć zbyt odważnego mani, ale po 2 neonowe paznokcie nie straszą:)




Biały pazurek to piasek GR, jasny róż to matowy (?) lakier GR, neonowy róż Lemax. 

Uwielbiam lakiery z Lemaxa. Są piekielnie tanie- kosztują 2,20zł, mają świetne kolory, dobrze kryją i wytrzymują ok 4dni.




Lubicie neony?

Pozdrawiam:)
Kasia


5 komentarzy:

  1. Taki róż to nie mój kolorek ale zestawienie kolorystyczne wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię neony - róż rewela!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne połączenie :-)
    ja neony kooocham :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No proste, że lubię :D Podoba mi się w zestawieniu z tymi delikatniejszymi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać że idzie lato :D Ja uwielbiam neony :)

    OdpowiedzUsuń