Obserwatorzy

wtorek, 31 marca 2015

Nowości kosmetyczne

Cześć dziewczyny!!!

Dawno nie pokazywałam Wam zakupów kosmetycznych, a troszkę się tego nazbierało w ostatnim czasie. Staram się dobrze przemyśleć każdy zakupów, rozważam za i przeciw, czy na pewno dana rzecz jest mi potrzebna i czy jest dostosowana do moich potrzeb. W ten sposób unikam bubli i ogromnych zapasów:)


Oto co kupiłam w ostatnim czasie:

 Zapas lakierów z Lemxa. Były po 2,20zł więc żal było odejść od stoiska:P


Nareszcie jest mój!:) Kupowałam na allegro maski Kallos, a sprzedawca miał w swojej ofercie również Seche Vite. Oczywiście musiałam go mieć:)


 Zapas masek Kallos. Uwielbiam wersję Keratin, Algae i Banana. Bardzo zaciekawiła mnie nowa seria hair botox. Pierwsze testy już za mną.

Maski kosztowały od 7,99zł do 10,50zł. Wysyłka 8,99zł bez względu na ilość zakupionego towaru.







 Ostatnio systematycznie olejuję włosy, dlatego w Rossmannie skusiłam się na te dwa cudeńka.

Neonowy lakier:)



Pozdrawiam
Kasia:)

13 komentarzy:

  1. Ileż masek:D mam ochotę na cherry? Choć moją ulubioną jest color:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach Kallosy :-) czaję się na kilka wersji, ale póki co mam zapasy a zapasy :D
    lakiery śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. ohhh, ile Kallosa ;) miłego zużywania. Śliczne te lakiery Lemax.

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko ile masek!:P Zużyjesz je wszystkie?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko,u mnie Kallosy idą jak woda:P Przed myciem razem z olejem, czasami do mycia włosów i zawsze po umyciu pod czepek na przynajmniej 30minut. Do tego zużywam je pół na pół z mamą:)

      Usuń
  5. Wow ile Lemaxów i masek, no kurczę niedługo sama jakąś drogerię będziesz mogła otworzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile masek :o Ja mam 2 Kallosy i nie wiem kiedy je pozużywam :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. obecnie używam Cherry - cudowna na moich falowano-kręconych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jej nie używałam, więc jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi. Może zreanimuje moje zaginione loki

      Usuń
  8. Widzę, że lubiśz Kallosy :) A ja jeszcze żadnej nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego testowania. ;]
    Też skusiłam się ostatnio na ten olejek z Alterry.

    OdpowiedzUsuń