Obserwatorzy

poniedziałek, 9 marca 2015

Inspiracje ślubne

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiejsza pogoda super pozytywnie nastraja mnie do życia:) Oby więcej było takich dni:) Do mojego ślubu pozostało już tylko 3,5 miesiąca.... Czas leci zdecydowanie zbyt szybko. Gdy pomyślę o tych wszystkich sprawach, które jeszcze muszę załatwić, ogarnia mnie panika....

Na prośbę Małej Mi spora garstka inspiracji ślubnych:)

O tym co już załatwiłam i kupiłam będzie osobny post:)
















































7 komentarzy:

  1. Ahhh... A mój ślub już w czerwcu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi w czerwcu wypada pierwsza rocznica slubu :-)

      Usuń
  2. Dziękuję za post :D
    Pozapisywałam sobie kilka zdjęć :) czekam na kolejny post, wszystkie tego typu notki są na wagę złota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że mamy podobny gust, wszystko bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie panikuj, wszystko da się ogarnąć :) swój ślub miałam w sierpniu, było strasznie stresująco, ale to nie potrzebne. Sam ślub i wesele strasznie szybko mija. Miałam podobną suknię co na zdj.4 teraz chce ją sprzedać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne inspiracje! Dużo rzeczy mi się podoba, ale jeszcze ich nie potrzebuję :p

    OdpowiedzUsuń