Obserwatorzy

niedziela, 22 marca 2015

Czarno-czerwone pazurki

Cześć dziewczyny!!!


Za oknem pięknie świeci słońce, szkoda tylko, że temperatura jest tak niska. Aż żal siedzieć w domu:P Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, co udało mi się wyczarować na paznokciach za pomocą 2 lakierów i gąbki. Czerwieni w wersji solo nie lubię, wydaje mi się zbyt agresywna - ale tylko u mnie. U innych szalenie mi się podoba. Jednak w połączeniu z czernią o wiele bardziej przypadła mi do gustu.






Pozdrawiam
Kasia:)

10 komentarzy:

  1. Jaki numerek ma ta czerwień z GR? Jest obłędna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądają te pazurki:D

    OdpowiedzUsuń
  3. taki wampirzy ten manicure, fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają, jakby były umoczone w prawdziwej krwi ;) bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Kasiu :)
    Mam do Ciebie pytanie - gdzie kupiłaś swoje buty ślubne i do jakiego koloru sukienki je zakładasz?
    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dwie pary butów do ślubu. Te właściwe są w kolorze marchewkowo-koralowym. Sukienka jest koloru białego (w ecru wyglądam fatalnie). Jeśli chcesz zdjęcia, podaj maila:)

      Usuń
    2. paula5858@wp.pl z góry dzięki :) i powiedz mi gdzie je kupowałaś

      Usuń