Obserwatorzy

poniedziałek, 16 lutego 2015

Weekendowe pazurki

Cześć dziewczyny!!!


Moja fascynacja ciemniejszymi lakierami do paznokci nadal trwa:) Tak jak kiedyś sięgałam tylko po odcienie nude, tak teraz stawiam na wyraźne kolory. W ostatnich dniach postawiłam na lakierowy detoks:) Mocno skróciłam paznokcie, postawiłam na olejowanie i odżywki. Jednak w ten weekend postanowiłam zaszaleć z kolorem.






Lakier z Golden Rose ma bardzo ciekawy kolor, raz bardziej wpada w fiolet, a raz w ciemne bordo. Jest bardzo trudny do zdefiniowania. Jego aplikacja jest bajecznie łatwa. Dwie warstwy wystarczą, aby dokładnie pokryć płytkę paznokcia. Nie bąbelkuje, nie mazia, nie smuży. Zasycha dosyć szybko. Niestety nie grzeszy trwałością, po 2 dniach końcówki już są starte...

Brzoskwinia z Wibo to jeden z odcieni z serii jednowarstwowej. Moim zdaniem jedna warstwa nie wygląda zbyt estetycznie, dlatego nałożyłam dwie. Zasycha szybciutko, nie mazia i nie bąbelkuje.

Aby ożywić całość, końcówki dwóch paznokci pociągnęłam brokatowym topem Golden Rose.





Pozdrawiam
Kasia:)

7 komentarzy:

  1. cóż to za piękny kolorem z golden rose? jest boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladne kolorki i paznokcie oczywiscie! ja nacieszyc sie nie moge matowym topem z GR,wlasnie mam go na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten lakier z proteinami, jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
  4. A Wibo jaki to numerek? :)

    OdpowiedzUsuń