Obserwatorzy

środa, 25 lutego 2015

Skutki uboczne ćwiczeń, czyli o rozrastających się udach...

Cześć dziewczyny!!!


Od niedawna wróciłam do regularnych ćwiczeń, głównie z Mel B. Nie chcę chudnąć, bo prawdę powiedziawszy nie mam za bardzo z czego (ważę 45kg przy 156cm wzrostu), ale wyrzeźbić ciałko. Do lata coraz bliżej, więc zwiększyłam częstotliwość treningów do 5 w tygodniu i efekty stały się widoczne. Niestety nie do końca takich "efektów" się spodziewałam.




Zacznę od tego, że wykonywałam trening brzucha, trening nóg i pośladków, przysiady, brzuszki, nożyce i spacery z pieskiem, kółko hula-hop. Zależało mi na wyrzeźbieniu brzucha, podniesieniu pupy i "ubiciu" nóg (nie lubię faflających ud:P Górne partie ciała chciałabym zostawić w stanie nie zmienionym.


Brzuch sam w sobie jest ok, ale lekki tuning mu nie zaszkodzi:P Pupa dzięki ćwiczeniom stała się jędrna, sprężysta, zbita i krągła. Niestety uda mi się nie podobają. Nigdy nie miałam super smukłych nóg, wszystkie kobiety w mojej rodzinie mają dosyć rozbudowane biodra, ale przez ćwiczenia rozrosły się ciut za bardzo. Czy tylko mi się tak wydaje?




Przepraszam za jakość zdjęć, ale nie były robione z myślą o tym poście. Na ostatnim zdjęciu w lustrze widać taką brzydką charakterystyczną "górkę" na udzie, która tak urosła przez ćwiczenia. 

Odrobinę dziwnie to wygląda w moim odczuciu. Teraz boję się ćwiczyć, aby uda nie rozrosły się jeszcze bardziej:( A tak mi się marzyła ładna, krągła pupa, a tu wyszły nogi jak u zapaśnika... Mam wrażenie, że wygląda to wręcz karykaturalnie, bo przy niskim wzroście umięśnione nogi sprawiają wrażenie jeszcze krótszych?!

11 komentarzy:

  1. Jak dla mnie wygladasz oki. Masz bardzo zgrabną pupę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uważam że wyglądasz nieźle ;) Więc nie przejmuj sie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może post cię trochę uspokoi:
    http://fitness-all-day.blogspot.com/2014/08/urosy-mi-miesnie-po-cwiczeniach-ratunku.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję:) Od razu weszłam, przeczytałam i się uspokoiłam:)

      Usuń
  4. Swojego czasu ćwiczyłam z trenerem i pokazał mi jakich ćwiczeń unikać, żeby nie rozrosły mi się biodra i uda. Czasem warto zasięgnąć rady profesjonalisty.

    OdpowiedzUsuń
  5. no górka jest widoczna, ale nie wygląda źle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A rozciągasz się dobrze? Ładnie wyglądasz :) lepiej tak niż posiadać wspomniane przez Ciebie "faflające" fragmenty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej:) miałam ten sam problem co Ty, ale wyeliminowałam filmik melb na nogi i pamietam że problem zaczął znikac. teraz na cwicze wiec problemu nie mam wcale haha :D

    OdpowiedzUsuń
  8. myslę ze za mało uwagi przykładalas rozciąganiu po ćwiczeniach

    OdpowiedzUsuń