Obserwatorzy

wtorek, 6 stycznia 2015

Stało się! Farbowanie orzechowym brązem Multi Cream Joanna

Cześć dziewczyny!!!


Długi czas nosiłam się z zamiarem pofarbowania włosów na jakiś jaśniejszy brąz. Naturalnie mam włosy w kolorze bardzo ciemnego brązu, ale niestety przybywa mi coraz więcej siwych, przez co chciałam odrobinę rozjaśnić kolor (przy takich ciemnych siwki od razu się rzucają w oko).

Druga sprawa jest taka, że mam ciemną karnację i przy ciemnych włosach, ciemnych oczach i w makijażu czułam się jak stara wymalowana baba. Od dłuższego czasu pragnęłam odmiany, chodziłam przeglądałam farby, zastanawiałam się nad henną itd, ale szkoda mi było włosów. Chcę je zapuścić i bałam się, że farbowanie zaprzepaści całą moją walkę o długość. W końcu padło na orzechowy brąz od Joanny, kupiłam 2 opakowania i w zapasie jedno czekoladowego brązu gdyby coś poszło nie tak.




Oczywiście bez lekkiego rozjaśnienia się nie obeszło. Rozjaśniacz zmieszałam z dużą ilością maski i wody, trzymałam go na włosach tylko 12minut. Okazało się, że dosyć mocno rozjaśnił moje pukle i oczywiście je przesuszył... Po kilku dniach pofarbowałam włosy wspomnianym orzechowym brązem.



Z lampą, po umyciu, maskowaniu itd, wysuszone, nie prostowane, nie modelowane

bez lampy




A tak wygląda przy twarzy...


Początkowo czułam się dziwnie, ponieważ kolor wyszedł bardziej rudo niż się spodziewałam, dlatego przy kolejnym farbowaniu spróbuję go lekko ochłodzić. Nawet dopadły mnie myśli, że czarny/ciemny brąz bardziej do mnie pasowały. Jednak domownicy stwierdzili, że fajnie wyglądam, a TŻ stwierdził,  że wreszcie mam brązowe włosy, bo ciągle mówię, że farbuję na brąz a wychodzą czarne:D

Teraz pozostaje mi tylko solidnie nawilżyć włosy i nadal walczyć o przyrost. Boję się trochę, że przy kolejnym farbowaniu przyciemnię je zamiast ochłodzić kolor. Co mi polecacie w tym temacie?


 


A Wam jak się podoba?

Pozdrawiam
Kasia:)

14 komentarzy:

  1. uważam, że świetnie Ci w tym kolorze, te delikatne rudości w brązie podkreślają twój kolor oczu ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Moja niechęć do rudych refleksów być może wynika z tego, że jestem przyzwyczajona do chłodnych odcieni na swojej głowie. A poza tym, nie lubię rudego koloru i od razu się boję, że ten odcień przeważa.

      Usuń
  2. Jak dla mnie teraz wyglądasz o wiele młodziej i delikatniej! Może przerzuć się na hennę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa razy farbowałam henną i nie wyszła:( A teraz z chęcią bym po nią sięgnęła, ale nie wiem jaki odcień wybrać, a poza tym boje się efektu końcowego na rozjaśnionych włosach

      Usuń
  3. Ładnie, aczkolwiek mi się wydaje, że najlepiej wyglądałabyś w granatowej czerni. Tak orientalnie i z pazurem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... coś w tym jest. Wydaje mi się, że lepiej żebyś zainwestowała w ciemny brąz/czerń/granatową czerń, która zgrywa się z naturalkami i zadbała o nawilżenie

      Usuń
    2. Na czarno lub na granatową czerń farbowałam się kilka lat i nie ukrywam, że kochałam ten kolor i nadal mam do niego sentyment, nadal mnie do niego ciągnie. Ale czerń to taki "płaski" kolor, bez refleksów, bez poświaty itd, a druga sprawa jest taka, że na czarnych od razu widać siwe włosy...

      O nawilżenie i tak muszę zadbać, bez względu na kolor.

      Usuń
  4. Zmiana na plus, odmłodniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ci ten kolor pasuje. Ja ostatnio pomalowałam na średni brąz i wyszło czarno. Na szczęście kolor już się wypłukuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od 2-3 lat próbowałam przejść na coś jaśniejszego, nawet zdecydowałam się na dekoloryzację i farbowanie u fryzjera, w wyniku czego wyszłam ruda... W domu farbowałam ciągle średnim brązem, jasnym brązem, mroźnym kasztanem i zawsze wychodziły baaaaaaaardzo ciemne, prawie czarne. Dlatego zdziwiło mnie trochę, że ten odcień wyszedł jasny:D

      Usuń
  6. Sama nie wiem. Niby kolor pasuje, odmłodził Cię, ale patrząc na brwi i oczy, to chyba pomysł z czernią nie jest taki zły

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nic nie doradzę bo mam inny kolor na głowie:]

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie Ci w tym kolorze, domownicy mieli rację :) Jednak to TY masz się czuć dobrze, więc nie zwracaj uwagi na opinie innych :)

    OdpowiedzUsuń