Obserwatorzy

niedziela, 25 stycznia 2015

Piękny duet od Wibo

Cześć dziewczyny!!!


Muszę przyznać, że lakiery Wibo coraz bardziej mnie zaskakują, oczywiście pozytywnie:) Serię jednowarstwowych lakierów pokochałam bezgranicznie:) Dzisiaj chciałabym Wam pokazać połączenie pięknego amarantu Coat Manicure Nr 9 Wibo z piaskiem otrzymanym w podobnej tonacji.




Wersja piaskowa kosztuje ok 8zł, natomiast jednowarstwowy lakier- 6,29zł.

Aplikacja w obu przypadkach jest bajecznie łatwa. 2 warstwy wystarczą aby idealnie pokryć płytkę paznokcia. Nie maziają, nie bąbelkują, szybciutko zasychają. Trwałość jest całkiem niezła- piasek wytrzymuję na moich pazurkach 4-5dni, drugi lakier 3 dni solo, a 5-6 z topem Golden Rose.


Przez długi czas chodziłam obok tego amarantowego cuda i nie mogłam się zdecydować na zakup. Wydawał mi się trochę zbyt wyraźny, mocny, nasycony jak dla mnie, ale w końcu się skusiłam i nie żałuję:)


 




Pozdrawiam
Kasia:)

7 komentarzy: