Obserwatorzy

niedziela, 11 stycznia 2015

Czy w okularach można wyglądać ładnie?/ Opinie o sklepie Czas na buty

Cześć dziewczyny!!!


Od chyba 4 klasy szkoły podstawowej noszę okulary. Oczywiście w między czasie odkryłam magię soczewek kontaktowych, którym do dnia dzisiejszego pozostaję wierna. Niestety z racji pracy przy komputerze coraz częściej wracam do okularów, ponieważ dzięki nim moje oczy są o wiele mniej zmęczone niż w soczewkach. Jednak wielokrotnie spotkałam się z opinią, że dziewczyna w okularach zawsze wygląda kiepsko/brzydko. Czy to prawda? Moim zdaniem nie:)






Dlaczego chętniej sięgam po soczewki? Z bardzo prostej przyczyny- są dla mnie o wiele bardziej praktyczne. Mogę je nosić zawsze i wszędzie, nie przeszkadzają w normalnym funkcjonowaniu (okularów na basen nie założę, a obawiam się, że bez nich miałabym problem z rozpoznawaniem ludzi:P), mogę nosić okulary przeciwsłoneczne, mogę ładnie umalować oczy i nic nie zasłania makijażu, nie parują zimą:P Tak na serio powodów jest wiele, ale na czele na pewno jest wygoda.

Dlaczego sięgam po okulary? Aby dać oczom odpocząć i aby je chronić przed szkodliwym działaniem komputera. Niestety soczewki nie posiadają takich cudownych powłok jako okulary, które odbijają szkodliwe promieniowanie itd. Po 8h pracy przy komputerze czasami moje oczy są suche, zaczerwienione- przez co gorzej widzę. Po prostu są zmęczone.

Jak widać w moim przypadku wygrywają względy czysto praktyczne. W okularach nie czuję się ani brzydsza ani ładniejsza. Moim zdaniem mogą być ozdobą naszej twarzy, dodać jej charakteru czy uroku. Jeśli postawimy na oprawki w ciekawym kolorze mogą ożywić nasz wizerunek. Znam osoby, które w okularkach wyglądają o wiele lepiej niż bez nich. Poza tym tak naprawdę to kwestia przyzwyczajenia.

Obawiam się, że takie stwierdzenia powstały w czasach gdy powszechnie dostępne były brzydkie metalowe złote lub srebrne oprawki (czyli w czasach gdy byłam mała) i ciągną się do dziś. Obecnie mamy do wyboru tyle fasonów, że nie wiadomo na jaki się zdecydować:)  Sama stawiam na kocie oprawki i fantastycznie się w nich czuję. Moim zdaniem okulary to nie jest zło konieczne:)


 Czy korzystałyście z usług sklepu Czas na buty? Podoba mi się kilka par bucików, ale zastanawiam się jak wyglądają z jakością? 


Pozdrawiam
Kasia:)





10 komentarzy:

  1. Jeśli pracujesz przy komputerze polecam powłokę bluecontrol, dzięki niej oczy się nie męczą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie polecam stronę "Czas na buty" . Szybka wysyłka, zero problemów, możliwość zakupu przez paczkomat inpost.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja noszę okulary od roku i bardzo je lubię. Ponoć dodały mi charakterku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podobają okulary-kujonki. Moja siostra takie ma i wygląda genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdecydowanie wolę nosić soczewki bo zauważyłam, że odkąd zrezygnowałam z okularów przestał mi się pogarszać wzrok. Wcześniej musiałam ciągle zmieniać szkła, a soczewki nosze od lat takie same. No i względy czysto praktyczne - jest mi w nich dużo wygodniej, nie ograniczają pola widzenia, nie trzeba ich ciągle czyścić, ogólnie wybór soczewek, zwłaszcza tych całodobowych miesięcznych sprawiają, że wada wzroku to jakieś odległe, nikłe wspomnienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama noszę okulary i nie jestem jakaś strasznie nieszczęśliwa przez to.. Tak jak mówisz wszystko zalezy od doboru oprawek, kiedyś nosiłam takie 'druciane' i nienawidziłam ich :D a teraz jak mam plastiki wszystko jest okej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie kupowałam nigdy nic z tego sklepu czas na buty, chociaż kiedyś zaproponowali mi współpracę, umieściłam banner, a potem nie odzywali się. xd
    a co do dziewczyn w okularach, ja sama noszę i kiedyś nie lubiłam tego, ale teraz uważam, ze są sexy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nienawidzłam siebie w okularach, miałam te druciane.. przestawiłam się na soczewki, ale coraz bardziej zastanawiam się nad powrotem do okularów :-) odkładam na szkiełka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja noszę okulary. Miałam krótki romans z soczewkami, ale po tym jak pewnego dnia nie mogłam ich wyjąć stwierdziłam, że mam ich dość.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawie całe życie noszę okulary i wyglądam ładnie :)
    Czas na buty polecam.Jakość nie jest jakaś super, ale jak na tak niskie ceny - bardzo dobra.Buty zwykle wytrzymują dwa,trzy sezony.

    OdpowiedzUsuń