Obserwatorzy

piątek, 12 grudnia 2014

Okulary od Kodano?

Cześć dziewczyny!!!

Niestety mam wadę wzroku i to nie taką małą. Przez długi czas nosiłam okulary, ale w drugiej klasie liceum odkryłam magiczną moc soczewek i na jakiś czas oksy poszły w odstawkę. Wróciłam do nich w zeszłym roku za sprawą Firmoo i ich kocich oprawek:) W zimniejsze miesiące chętniej sięgam do okularów, aby dać trochę odpocząć oczom, a co najważniejsze dużo pracuję przed komputerem i chcę je maksymalnie ochronić.

O ile okulary z Firmoo są świetne i nie mogę im nic zarzucić o tyle nie podobają mi się koszty wysyłki i sposób płatności:P Dlatego poszperałam na polskich stronach i znalazłam Kodano. W sieci natknęłam się na pozytywne recenzje, co już mi się spodobało. Mają przepiękne, cudowne okulary!!!! Obejrzałam i przepadłam!

 LINK


 LINK



 LINK




Nie chcę znowu brać czarnych oprawek. Lubię czarny kolor, ale nie chcę żeby mnie przytłaczał. Które z tych okularków najbardziej się Wam podobają? Bo mi wszystkie:) Pierwsze są eleganckie, drugie z pazurem, trzecie delikatne, a czwarte wesołe:) Które wybrać?

Dobrze dobrane okulary mogą stanowić piękną ozdobę. Wydaje mi się, że przy moich ciemnych włosach i ciemnej karnacji ładnie prezentowałyby się okulary 1 i 2.  3 są chyba zbyt jasne i ciepłe w swojej tonacji, a 4 może zbyt kolorowe?


Korzystałyście z usług Konado? Miałyście ich okularki?

Pozdrawiam
Kasia:)

8 komentarzy:

  1. pierwsze zdecydowanie świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przedostatnie nudziaki są BOSKIE!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi się podobają, ale obawiam się, że będę w nich wyglądać mdło

      Usuń
  3. Najbardziej podobają mi się pierwsze:) ja na szczęście nie mam wady wzroku, ale mam problem z różnicą ciśnień w gałkach ocznych, przez co często mam migreny:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już chyba wolę tą wadę wzroku...

      Usuń
    2. Chyba tak, bo jak ciśnienie skacze to jest kaplica :/

      Usuń
  4. Zauważyłam, że pomyliłaś się przy nazwie sklepu w dalszej części tekstu - powinno być Kodano, a nie Konado.
    Same oprawki ładne, ale musisz sama się przekonać czy będą Ci pasować. Proponuję przesłać swoje zdjęcie w gotowej stylizacji :).

    OdpowiedzUsuń