Obserwatorzy

sobota, 6 grudnia 2014

Inspiracje

Cześć dziewczyny!!!

Jak Wam mijają Mikołajki? Nie pokażę Wam moich prezentów, bo w tym roku było bardzo skromnie i w zasadzie nie ma się czym pochwalić. Niestety Mikołaj nie do końca zna się na spełnianiu marzeń:P Teraz siedzę z farbą na włosach, siwki były już bardzo widoczne, więc nie chciałam dłużej czekać. Zdecydowałam się na orzechowy brąz, mam nadzieję, że super ciemne nie wyjdą.


Na blogu dawno nie pojawiały się inspiracje, więc czas nadrobić zaległości:)







Uwielbiam białe meble. Od dawna mi się marzyły i niedawno udało mi się to marzenie spełnić. 

 

 Piękna sukienka



 Zastanawiam się nad taką fryzurą ślubną


 Cudowna





 Muszę wreszcie kupić stemple do paznokci






 Chyba zrobię taki wieniec na drzwi wejściowe


 Kto ogląda Castle?







 Umarłabym za nią:P Chcę taką na sylwestra





 Piękne włosy




Pozdrawiam
Kasia:)

6 komentarzy:

  1. Piękna suknia ślubna i czerwona sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Suknia ślubna- przecudowna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne inspiracje <3
    Za tą sukienkę też dałabym się pokroić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta brunetka ma boskie włosy. Też chcę takie! Cudowna suknia ślubna, ale bardziej jeśli masz w okresie zimowym ślub. W lato Ci będzie za gorąco. Lubię białe meble, ale zdecydowałam się na ciemny brąz.

    OdpowiedzUsuń