Obserwatorzy

wtorek, 23 grudnia 2014

Czarne końcówki

Cześć dziewczyny!!!



Dzisiejsze paznokcie to połączenie prostoty i elegancji. Czarne końcówki chodzą za mną już od jakiegoś czasu, ale zawsze a to nie miałam czarnego lakieru, który kryłby ładnie przy jednej warstwie, a to nie miałam czasu na taką zabawę. Wreszcie znalazłam i lakier i czas i oto co wyszło:







Pazurki pomalowane odżywką Eveline 8w1 dwukrotnie, czarne końcówki wykonane lakierem Wibo, który świetnie się sprawdza. Niestety mam trochę za długie paznokcie i momentami widać białe prześwity przy zrobieniu. Jednak całość szalenie mi się podoba:)




A Wam podoba się taki mani?


Pozdrawiam
Kasia:)

6 komentarzy:

  1. Super efekt. Wesołych świąt! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za frenchem na paznokciach nie przepadam, nawet w klasycznej bialej wersji. Ale za to jestem oczarowana dlugoscia Twoich paznokci! Moje sie bardzo latwo łamią, a odzywka Eveline schodzi platami po pierwszej kąpieli:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pazurki z natury mam bardzo mocne, a do tego szybko rosną. Uwielbiam odżywkę 8w1, u mnie sprawdza się idealnie. Zazwyczaj stosuję ją jako podkład pod inne kolorki:)

      Usuń
  3. całkiem fajnie to wygląda :D podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękne:)) Czy używasz jakichś pasków czy sama tak równiutko malujesz po płytkach?

    OdpowiedzUsuń