Obserwatorzy

niedziela, 30 listopada 2014

Włosowa aktualizacja

Cześć dziewczyny!!!


Ale mnie dzisiaj boli głowa:( Dawno nie było włosowej aktualizacji. Nadal nie chodzę do fryzjera, staram się końcówki podcinać samodzielnie lub angażuję do tego moją mamę, ale podejrzewam, że niedługo będę musiała się wybrać na bardziej profesjonalne podcięcie i już się tego boję.

Włosy farbowałam ostatni raz na początku października, siwe są już mocno widoczne, ale postaram się dociągnąć do świąt. Ostatnio wielką wagę przykładam do nawilżenia czupryny. Totalnym hitem okazała się maska aglowa z Kallosa. Włosy są po niej super nawilżone, miękkie i błyszczące.

Po sierpniowym podcięciu u fryzjera moje włosy przestały się kręcić, ba nawet falować. Były proste jak druty. Od 2 tygodni widzę, że powoli wracają do normy, gdzieniegdzie zaczynają falować. Nie wiem czym była spowodowana ta zmiana, ale proste włosy nie były takie straszne:) Muszę przyznać, że były zdecydowanie wygodniejsze w obsłudze.


Wypadanie udało mi się zahamować, powala mnie ilość baby hair, które sterczą jak antenki:) Oj niech rosną szybciutko:) Trudno mi ocenić przyrost, ale wydaje mi się, że trochę urosły.

 Bez prostowania, widać, że od skóry głowy zaczynają falować.



 Zestaw idealny: szampon Natei, maska algowa, serum olejowe.



 bejbiki:)


A tak wyglądały włosy po podcięciu u fryzjera. Na pewno miały więcej objętości i ładniejsze końcówki. Niestety suszarka bardzo je niszczy:( 


Pozdrawiam
Kasia:)

7 komentarzy:

  1. zastanawiam sie teraz nad zakupem tej maski algowej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jest świetna! Kupiłam ją na Allegro za 7,49zł. Dawno nie miałam maski, która by tak fajnie nawilżyła moje włosy już po pierwszym użyciu. Zazwyczaj stosuję ją solo na godzinkę pod czepek.

      Usuń
  2. Takie średnie masz te włosy. A grzywkę obcięłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajne te bejbiki. ;) ja takie po kamino moto dostałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecałabym kupić suszarkę z chłodnym nawiewem, tylko taką z prawdziwie chłodnym nawiewem. Taka suszarka nie niszczy włosów, wręcz przeciwnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają naprawdę ładnie. U mnie też baby hair sterczą na wszystkie strony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czaję się na ta maskę z Kallosa ;D

    OdpowiedzUsuń