Obserwatorzy

sobota, 1 listopada 2014

Ulubiony jesienny lakier, Wibo leather nr 3

Cześć dziewczyny!!!

Dopiero wczoraj zauważyłam, że nie pokazałam Wam mojego ulubionego lakieru na jesień. Ciemne bordo było moim pierwszym kolorem ze skórzanej serii Wibo. Kupiłam, pomalowałam paznokcie i przepadłam:) Tak oto nasza przyjaźń trwa 1,5 miesiąca.






Lakiery ze skórzanej serii Wibo dostępne są w Rossmannie, kosztują ok. 7zł.





Dwie warstwy wystarczą, aby perfekcyjnie pokryć płytkę paznokcia. Lakier nie mazia, nie bąbelkuje i nie smuży. Nie wiem czy przebarwia paznokcie, ponieważ jak zawsze użyłam odżywki 8w1 jako podkładu. Wysycha szybciutko i nie odkształca się.

Trwałość lakieru jest świetna! W stanie nienaruszonym wytrzymuje 4-5 dni, później końcówki zaczynają się ścierać. 


Kolor sam w sobie bardzo mi się podoba. Jest to ciemne bordo, czasami wpadające wręcz w brąz. Efekt skóry również fajnie się prezentuje przy tym kolorze. 






Pozdrawiam

Kasia:)

4 komentarze:

  1. faktura mnie nie przekonuje, ale kolor idealnie wpasowany do jesieni ;)) ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, ta faktura jest dla mnie straszna;P Ale kolor świetny :)

      Usuń
  2. Klasyczna czerwień nie jest dla mnie, ale odcienie bordowe po prostu uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor bardzo fajny,mam podobny z GR:)

    OdpowiedzUsuń