Obserwatorzy

piątek, 7 listopada 2014

Styl której celebrytki mnie inspiruje?

Cześć dziewczyny!!!


Większość z Nas szuka inspiracji "stylowych" w internecie. Czy to na blogach, forach, czy na zdjęciach z imprez. Nie śledzę wnikliwie najnowszych trendów i na ślepo nie ulegam modzie. Staram się wybierać to co pasuje do mojego stylu, figury i okoliczności na jakie ma mi się dana rzecz przydać. Np większość czasu spędzam w pracy, gdzie nie mogę sobie pozwolić na ultra super mini, więc po co mi 10 takich kiecek, skoro założę jedną z nich założę raz w miesiącu? Mimo tego, że co sezon nie zmieniam całej garderoby, lubię nowe kombinacje. Mój styl jest raczej elegancki i kobiecy. Dresy zakładam tylko do ćwiczeń:)

Bardzo inspiruje mnie styl Kim Kardashian, ale tak sprzed 2-3 lat (przed ciąży i związku z Kanye Westem). Nie będę tutaj poruszać tematu operacji plastycznych, wielkiej pupy (która ciągle rośnie:P), tony makijażu, doczepianych włosów (i tak ma ładną czuprynę) itp, ale chodzi mi o jej dawny styl- mega kobiecy.











Bardzo podoba mi się taki typ urody, szkoda, że przez lata jej twarz tak się zmieniła...













 

Wiadomo, zdarzały się i gorsze stylizacje, jednak uogólniając większość idealnie wpisuje się w mój gust. Ciekawe dodatki, fajne fasony ciuszków idealnie dopasowane do figury (klepsydra- niedościgniony ideał), raczej stonowane kolory.







Styl jakiej gwiazdy Was inspiruje?

Pozdrawiam
Kasia:)

9 komentarzy:

  1. Kim faktycznie wygląda świetnie. Ja oprócz jej stylu kocham też jej włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. Oj ile bym dała za takie piękne, błyszczące, ciemne i długie włosy:)

      Usuń
  2. Nie ukrywajmy- jest dobrze "zrobiona", ale tak naprawdę chyba każda z nas gdyby miała tyle kasy zainwestowałaby w swój wygląd. Kocham jej stary styl, ten obecny mnie przeraża. Zawsze miała cudowny makijaż i starannie ułożone włosy. Ideał. Również bardzo podobała mi się jej dawna figura (teraz jej pupa jest stanowczo za duża), ponieważ propagowała kobiece kształty, a nie wieszaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do makijażu, zawsze miała perfekcyjnie wymodelowaną twarz! Chciałabym umieć robić takie sztuczki:D Do tego pięknie podkreślone oczy. Uwielbiam taki ciemny typ urody. Widziałaś zdjęcie z jakieś ostatniej imprezy gdzie ma rozjaśnione brwi? Nie wiem kto jej to zrobił, ale strasznie ją skrzywdził...
      Tak jak mówisz, figurę miała idealną, a teraz mam wrażenie, że najpierw idzie Kim, a potem jej monstrualnie wielka pupa... Obecne stylizacje totalnie mi się nie podobają.

      Usuń
  3. Dobrze, że napisałaś o niej celebrytka, a nie gwiazda, bo chyba jest "gwiazdą" jednego filmu. Jest jaka jest, ale urody nie można jej odmówić. Szkoda, że teraz tak zbrzydła i na siłę próbuje się przypodobać facetowi. Totalnie tego nie rozumiem. Skoro zwrócił na nią uwagę jak była inna to znaczy, że ją akceptował, więc nie wiem po co zmienia się pod niego. Ale nie o tym jest ten post:P Na pierwszym zdjęciu wyglada świetnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawna Kim była śliczna. Teraz też jest ładna, ale to juz nie to samo... Styl ubierania za czasów Kayne też podupadł.. A szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bardzo lubię figurę Kim, jest niesamowicie seksowna (jeżeli oczywiście odpowiednio się ubierze). :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie inspiruje styl Sophii Bush i Charlotte Le Bon:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sophia nieszczególnie przypadła mi do gustu, ale Charlotte uwielbiam! Ma niezwykle ciekawą urodę, taką "arystokratyczną":)

      Usuń