Obserwatorzy

sobota, 8 listopada 2014

Serduszkowe końce i cekiny

Cześć dziewczyny!!!


Nad dzisiejszymi paznokciami trochę się pomęczyłam, ale myślę, że było warto:) Ostatnio nie mam zbyt wiele czasu na zdobienia, więc stawiam na jeden kolor, ale przy weekendzie mogłam sobie pozwolić na szaleństwo:)






Użyłam odżywki 8w1 Eveline jako lakieru podkładowego. Następnie wykorzystałam beżowy i czarny skórzany lakier Wibo, niestety pociągnęłam je topem UV Bell i lekko zmieniły odcienie:( Serduszkowe końcówki chodziły za mną już od dawna i chyba częściej będę ozdabiać pazurki w ten sposób. Mam nadzieję, że kryształki nie odpadną już po pierwszym dniu...








Pozdrawiam
Kasia:)

8 komentarzy:

  1. Śliczne!:)))
    Ja ostatnio też prawie cały czas na jednolity kolor maluje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz dziwny żółty kolor skóry

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha Kasiula , przepraszam ale komentarz mojego poprzednika / poprzedniczki mnie rozwalił na łopatki - i tak siedziałam i szukałam żółtej skóry :D haha
    Pazurki jak zwykle piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo eleganckie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super to wygląda w tej wersji kolorystycznej :)

    OdpowiedzUsuń