Obserwatorzy

piątek, 21 listopada 2014

Nowości

Cześć dziewczyny!!!


Dawno nie pokazywałam Wam moich zakupów:) Dzisiaj czas się pochwalić kosmetykami nowymi ciuchami. Za kilka dni wybieram się po nowe meble i dodatki do pokoju, na pewno je Wam pokażę.


W Biedronkowej promocji -25% na szampony i odżywki do włosów skusiłam się na odżywki Elseve. Ostatni raz używałam ich daaaaaaaaawwwwwwwwwwno temu i nie wspominam tego zbyt dobrze. Jednak teraz, gdy stawiam na bardziej skomplikowaną i bogatą pielęgnację wiem, że moje włosy lubią silikony ale stosowane raz na tydzień i to właśnie w formie odżywki. Każda z nich kosztowała 7,61zł.
 


Bardzo lubiłam szampon Elisse z Biedronki, ale ta seria została wycofana. Dlatego skusiłam się na szampon Natei, zobaczymy jak się spisze. Kosztował 2,82zł.


Odżywka Syoss Keratin, nie jest taka zła..  Kosztowała 8,99zł w Kauflandzie.


Odżywka BB Biowax do włosów ze skłonnością do wypadania. Jest świetna! Kosztowała 16,99zł


Zestaw Timotei, kupiony w Biedronce, kosztował 8,79zł


 Kocham maski Kallosa! Te zakupiłam na Allegro, ponieważ do Hebe mam daleko, a w mojej mieścinie jest chyba tylko jeden sklep, w którym te maski są dostępne, ale kosztują ok. 25zł. Zdecydowałam się na wersję bananową, czarną jagodę, algową i keratynową. Każda z nich kosztowała 7,49zł, a przesyłka tylko 10zł, więc cenowo wyszło bardzo korzystnie:)


 Zakupy z FM: dwa zapachy i puder bambusowy. Do tego mały cielisty cień z Avonu.


W Rossmannie skusiłam się na ulubiony podkład City Matt, do tego paletkę cieni Lovely i błyszczyk, który oczywiście na moich ustach wygląda mdło...

 A za drugim razem wzięłam dwa lakiery z Miss Sporty, top z tej samej firmy, top matujący Lovely i dwa lakiery Wibo (drugi mi umknął, jest czarny i świetnie kryje już przy pierwszej warstwie).




Uwielbiam buty:D Ostatnio przestawiam się na niższe ciżemki. Te kupiłam na bazarku, kosztowały 39zł




 Kalosze i zamszowe buciki również są nabytkiem z ostatnich tygodni. Kosztowały od 50-70zł.



Piękny chabrowy, wełniany komin. Niestety okazało się, że mam uczulenie na wełnę:( Muszę go komuś oddać.

 Spódniczki rozkloszowane z kontrafałdą (jeszcze jest granatowa, niewidoczna na zdjęciu) kupiłam również na bazarku. Kosztowały 35zł i wykonane są z dosyć grubego materiału.


Sweterkowa tunika, kosztowała 49zł.


Dresowa sukienka. Uwielbiam ją, jest gruba, ciepła i wygodna. Kosztowała 55zł



 Sukienka w wyciskane wzory, jest bardzo elegancka i fajnie leży. Kosztował 49zł.


Sukienka z zamkiem z przodu:) Kosztowała 40zł.


Czarna sukienka ze skórzanymi wstawkami. Również jest bardzo elegancka. Kosztowała 45zł.


Jak Wam się podobały moje zakupy?

Pozdrawiam
Kasia:)

17 komentarzy:

  1. Bogato..mnostwo wspanialosci :-) ubranka piekne, zazdroszcze Kallosow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak się spiszą:) Z tych zakupionych miałam już wcześniej wersję Keratin

      Usuń
  2. Ale zaszalałaś z szamponami i ciuszkami :D Widzę, że uzupełniasz szafę na jesień i zimę :)
    Jak to wycogfany ten szampon Elisse? :( Lubiłam go, a Natei nie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kilku miesięcy w żadnej Biedronce nie mogę znaleźć produktów z serii Elisse, dostałam kilkanaście komentarzy, że te produkty zostały wycofane:(

      Usuń
  3. Takie fajne sukienki kupiłaś u nas w mieście?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ten szampon Natei, ojeju, jaki on był fajny, takie mięciutkie włosy po nim miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne nowości! :)
    szczególnie te spódniczki z bazarku! chcę jeeeee <3 o mamo :D
    szalik też piękny, uwielbiam chabrowy i szukam jakiejś bluzki w tym kolorze :)
    sukienki też miazga! nooo napatrzeć sie nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódniczki były jeszcze bordowe, w kolorze butelkowej zieleni i szare. Bordo strasznie mi się podobało, ale niestety nie było małego rozmiaru:(

      Usuń
    2. musiałaś mi to pisać :( teraz proszę mi kupić pod choinkę! :D

      Usuń
  6. ile kaski musiałaś wydać.. :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana tak myślę i może chciałabyś sprzedać mi ten szal ? :)

    OdpowiedzUsuń