Obserwatorzy

poniedziałek, 3 listopada 2014

Na ratunek suchej skórze, Instituto Espanol, Aloe Vera i Avena Owies

Cześć dziewczyny!!!


Gdy robi się chłodniej na moim ciele robi się ekstremalnie sucha, a na dłoniach pojawia się AZS. W takich okresach bardzo często sięgam po kremy mocno nawilżające. Instituto Espanol aloes i owies to tegoroczne nowości w mojej kolekcji, które okazały się hitami.





Wersja aloesowa

Moje opakowanie zawiera 50ml produktu i do nabycia jest w Drogerii Vica. Krem aloesowy można używać do twarzy jak i do ciała. Opakowanie jest ładne, zielone z bogatą szatą graficzną. Dodatkowo produkt jest zabezpieczony sreberkiem, czyli kupując mamy pewność, że nikt go wcześniej nie używał.

Konsystencja kremu jest bardzo fajna i lekka. Łatwo się rozsmarowuje i szybko wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy. Stosowałam go na twarz miejscowo na łuszczącą się skórę w okolicy brwi i nawilżył ją momentalnie. Szkoda tylko, że krem nie jest w tubie, uniknęłabym sporej warstwy produktu pod paznokciami.







Wersja z owsem


Krem z owsem ma bardzo podobne opakowanie do wersji aloesowej, ale beżowe, natomiast szata graficzna jest taka sama. Jak widać produkt również jest zabezpieczony sreberkiem. 

Wersja z owsem nadaje się tylko do ciała. Ma bardzo delikatny zapach. Konsystencję określiłabym jako cięższą niż w przypadku kremu z aloesem, ale nie mogę powiedzieć, że jest super tłusty. Idealnie sprawdza się jako krem do super suchych rąk. W przypadku AZS sprawdził się idealnie. Łapki są nawilżone, skóra elastyczna na długo. Szkoda, że nie jest w tubie:( Krem z owsem również można nabyć w Vice.


Pozdrawiam
Kasia:)


5 komentarzy:

  1. Można gdzieś jeszcze dostać te kosmetyki poza tą Drogerią Vica? Bo niestety nie ma takiej w mojej okolicy... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie. Widziałam je tylko w Vice.

      Usuń
    2. Można je jeszcze otrzymać w drogeriach Sekret Urody. :)

      Usuń
  2. Kompletnie nie znane są mi te dwa cudaki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. :)
    Ja mam pytanko/ prosbe ,poniewaz potrzebuje inspiracji na swiateczne prezenty, wiem,ze to troche za wczesnie, ale chce,aby w tym roku byly one przemyslane, wiec moze stworzylabys post na ten temat ? :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń