Obserwatorzy

poniedziałek, 17 listopada 2014

Jesienna elegancja, lakier Wibo Coat Manicure nr 14

Cześć dziewczyny!!!


Cały dzień strasznie boli mnie głowa:( Nie wiem czy to wina pogody, ciśnienia a może ze stresu?

Już jakiś czas temu polubiłam się z lakierami Wibo. Kiedyś kojarzyły mi się z tandetą, ale od chyba roku kupuję je coraz częściej i coraz chętniej. Ostatnio skusiłam się na piękne jesienne bordo z serii Coat Manicure nr 14. Z założenia jest to jednowarstwowy lakier, ale czy faktycznie tylko jedna warstwa wystarczy aby ładnie i równo pokryć płytkę paznokcia?






Lakier można nabyć w Rossmannie, kosztuje 6,19zł. Zamknięty jest w ładnej i poręcznej buteleczce- szkoda, że tak brzydko widać na niej odciśnięte paluchy:P Pędzelek jest dosyć wąski, ale wygodny. Konsystencję lakieru określiłabym jako dosyć rzadką, ale nie na tyle by spływał na skórki.






Na ozdobionych paznokciach mam po jednej warstwie lakieru, na pozostałych po dwie. Jak widać odrobinę różnią się nasyceniem koloru, osobiście bardziej podobają mi się dwie warstwy. Lakier nie smuży i nie bąbelkuje. Często przy ciemniejszych kolorach jedna warstwa nie pokrywa zbyt ładnie płytki, tworzy prześwity, ale w przypadku tego lakieru nie ma z tym problemu, ba nawet ta jedna warstwa nie musi być zbyt gruba. Wysycha dosyć szybko, nie wiem czy przebarwia płytkę, ponieważ jak zawsze użyłam odżywki jako lakieru podkładowego.

Niestety przy jednej warstwie trwałość nie powala, już po 2 dniach końcówki nie wyglądały zbyt elegancko:P Dwie warstwy wytrzymały spokojnie 4 dni.

Kolor bardzo mi się podoba, jest idealny na jesień. Pięknie będzie się komponował ze skórzanym bordem:)
 



Pozdrawiam
Kasia:)

6 komentarzy:

  1. Jaki piękny kolorek! I jedno z fajniejszych zdobień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) To chyba jedno z najłatwiejszych zdobień wykonanych igłą:)

      Usuń
  2. Pokaż jak zrobiłaś to zdobienie! jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję wytłumaczyć:) Na mokrym lakierze robisz kropki w dwóch rzędach na przemian, następnie igłą robisz zygzaki, od dołu od lewej kropki do prawej itd, gdy dojedziesz do góry robisz zygzaka w drugą str, a gdy wrócisz na dół przeciągasz igiełką przez środek wzoru do góry

      Usuń
  3. ale masz piękne paznokcie <3 świetny ten róż :)

    OdpowiedzUsuń