Obserwatorzy

środa, 26 listopada 2014

Czerń od Wibo i cekiny

Cześć dziewczyny!!!


Uwielbiam czarne paznokcie, dlatego z chęcią wypróbowałam nowy lakier z Wibo. Okazał się idealny! Uwielbiam takie lakiery, które pięknie kryją, szybko wysychają i efektownie wyglądają:)






Lakiery Wibo można nabyć w Rossmannie, kosztują 6,19zł. Opakowanie mają proste i ładne, jednak denerwuje mnie to, że brzydko widać na nich odciśnięte paluchy. Cóż trudno, nie wszystko musi być idealne. Pędzelek jest bardzo wygodny i poręczny.




To chyba mój pierwszy ciemny lakier, który dokładnie kryje już przy jednej warstwie. Nie mazia, nie bąbelkuje, nie smuży. Nie wiem czy przebarwia płytkę, ponieważ jak zawsze użyłam odżywki jako lakieru podkładowego. Wysycha bardzo szybko. Jak widać nawet solo ma piękny blask. Na jednym pazurku przykleiłam cekiny, a inny pomalowałam piaskowym topem, ale szczerze mówiąc nieszczególnie przypadł mi do gustu:P Wydaje mi się taki tandetny.






Pozdrawiam
Kasia:)

5 komentarzy: