Obserwatorzy

niedziela, 5 października 2014

Włosowa aktualizacja/ Moje włosy się prostują?

Cześć dziewczyny!!!

Od ostatniej aktualizacji włosowej minęło ok. 1,5 miesiąca. Ostatnio rozpaczałam, że musiałam skrócić włosy o ok. 7cm, że strasznie wypadały (KLIK). Przez ostatnie tygodnie zawzięcie walczyłam z wypadaniem i udało mi się:) Teraz muszę zadbać i przyrost.

Od ostatniej aktualizacji włosy urosły 3cm, czyli całkiem sporo:) To zasługa Biotebalu, skrzypu oraz odżywki Pharmaceris H stymulującej wzrost włosów. Dodatkowo stały się miękkie, błyszczące, lejące i...  proste! Nie wiem czy to dlatego, że ostatnio dosyć mocno zeszłam z cieniowania i teraz włosy są cięższe?

 zdjęcie bez lampy


z lampą



Uwaga, włosy nie były prostowane prostownicą! Na noc nałożyłam olej lniany, rano zmyłam szamponem Alta Moda z olejkiem arganowym, następnie nałożyłam na skalp odżywkę Pharmaceris H, a na długości ruski balsam na kwiatowym propolisie. Później zmyłam całość chłodną wodą, na końcówki nałożyłam olejek różany i wysuszyłam włosy chłodnym nawiewem wspomagając się szczotką


Nie wiem czy stały się proste dzięki cięciu, czy nowej suszarce z bajerami, czy nowej pielęgnacji? A może wszystko po trochu przyczyniło się do takiej zmiany?


Nie wiem, ale próbuję się z nimi oswoić.


Poza wymienionymi już kosmetykami w ciągu ostatnich tygodni używałam jeszcze oleju rzepakowego, odżywki Alta Moda z olejkiem arganowym, szamponu jajecznego BingoSpa i Kallosa Latte.

 Dla przypomnienia, tak wyglądały moje włosy przed podcięciem.

Myślę, że różnica jest ogromna i mimo tego, że wcześniej żałowałam tych straconych cm to teraz wiem, że moim włosom wyszło to na dobre.



Pozdrawiam
Kasia:)


10 komentarzy:

  1. ale zmiana:o jestem w szoku.
    bo włosy wyglądają rzeczywiście jakby były wyprostowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zmiana bardzo na plus ;)) myślę, że proste włosy to zasługa chłodnego nawiewu. mam podobnie, bo gdy schną naturalnie to falują, a gdy suszę są proste jak druty ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sobie pomyślałam. Ale być może jeszcze to wina leków, bo ostatnio trochę chorowałam i m.in. przez to włoski wypadały.

      Usuń
  3. Twoje włosy są idealne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja myślę, że to wszystko po trochu. Może połączenie silikonów w pielęgnacji, odpowiedniej suszarki, suszenia na szczotce i leki tak zadziałały. Tak, czy siak Twoje włosy prezentują się świetnie! Lepiej niż w wersji kręconej

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, wiem, że oglądasz chirurgów i w związku z tym, chciałam zapytać Ciebie czy już widziałaś nowe odcinki? Jeśli tak, to jakie są Twoje wrażenia? :) ja niestety jestem zawiedziona..
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że ja również jestem zawiedziona. Ten wątek z nową siostrą jest strasznie naciągany, a poza tym Meredith zrobiła się jakaś taka wyniosła i dziwna. Brakuje mi Christiny. Ogólnie to nie jest już ten sam fajny serial co w poprzednich sezonach:(

      Usuń
    2. Dokładnie mam takie same odczucia... Aż przykro to mówić, bo kiedyś to był niesamowity serial, ale ten sezon chyba powinien być ostatnim..

      Usuń
  6. o szkoda że moje nagle cudownie nie zrobią się proste :D

    OdpowiedzUsuń