Obserwatorzy

wtorek, 21 października 2014

Wibo Granite Sand nr 1

Cześć dziewczyny!!!

Moja miłość do piaskowych lakierów trwa nadal. Ostatnio skusiłam się na jeden z odcieni z serii Granite Sand z Wibo. W Rossmannowskim świetle wydawał mi się fioletowy, a w domu okazał się szary, hmmmm bardzo przypomina beton:P




Lakiery z tej serii można nabyć w Rossmannie, kosztują chyba 7zł. Opakowanie jest proste i ładne. Pędzelek jest szeroki, ale wygodny. Nie ciapcia po skórkach:)





Nr 1 to jak widać taki lekko "betonowy" lakier:D Raz wygląda jak fiolet, a za chwilę wpada w szarość. Dodatkowo posiada niebieskie i czerwone drobinki. Dwie warstwy wystarczą aby pokryć płytkę, ale trzeba uważać, aby nie były zbyt grube, bo wtedy lakier długo schnie.

Trwałość określiłabym jako rewelacyjną! 4-5 dni wytrzymuje spokojnie:)

Nie zauważyłam przebarwień, ponieważ jak zwykle zastosowałam jako lakier podkładowy odżywkę Eveline 8w1.

Drobinki piasku są duże, ale nie haczą. Zmywanie również nie sprawia kłopotu.

Nie jest może tak piękny jak ten poprzedni granatowy piasek, ale na jesień lubię takie kolory.


Dopiero teraz zauważyłam, że do jednego pazurka przyczepił się włos.





I jak Wam się podobają takie pazurki?


Pozdrawiam
Kasia:)

10 komentarzy:

  1. Dwa razy miałam go w koszyku, ale ja nie lubię takiego wykończenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt ciekawy ale trochę nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, mam z tej serii inny kolor i sprawdza się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna piękność na Twoich pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam piaskowe lakiery a ten jest po prostu boski ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie wygląda, ale raczej nie dla mnie ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, i rzeczywiście taki betonowy ^^

    OdpowiedzUsuń