Obserwatorzy

wtorek, 7 października 2014

Seriale, które aktualnie oglądam

Cześć dziewczyny!!!


Choroba rozłożyła mnie na dobre:( Leżę pod kołderką i popijam herbatki:) Wielokrotnie wspominałam, że uwielbiam oglądać seriale. Z TV raczej nie korzystam, chyba, że od święta. Swoje ulubione seriale oglądam najczęściej na portalu kinoman.tv. Nie lubię ciszy i gdy gotuję lub ćwiczę, sprzątam zawsze musi lecieć jakiś serial.

Mam wiele ulubionych seriali, niektóre już nie lecą, ale wracam do nich z sentymentu (Gotowe na wszystko), inne utknęły w miejscu i czekam na kolejne sezony (Gra o Tron), ale są i takie, które oglądam aktualnie:

1. Chirurdzy


 Do 9 sezonu uwielbiałam ten serial, ale później coś zaczęło się psuć. Nowy sezon jest nudny jak flaki z olejem, ale oglądam go z sentymentu i z nadzieją, że jednak jeszcze się poprawi. Brakuje mi Christiny, bez niej ten serial zrobił się jakiś taki łzawy? Nie wiem jak to inaczej nazwać. To ona była najtwardszą postacią. 
Wątek z nową siostrą Meredith jest naciągany i bez sensu. Jest 5 lat młodsza i już jest szefem kardiochirurgii? Nie mam pytań:P 
Sama Meredith zrobiła się flegmatyczna, nudna i denerwująca. Myśli, że jest najważniejsza i pozjadała wszystkie rozumy. Derek skapciał niemożliwie. Gdzie jest to ciacho, ten czarujący facet? Ja rozumiem, że przybyło mu lat, ale bez przesady...
Wątek Alexa podoba mi się. Zawsze wydawało mi się, że jest taką czarną owcą i nic dobrego z niego nie będzie a tu proszę:)

Ogólnie mam wrażenie, że scenarzystom brakuje już pomysłów na rozwój akcji, a sami aktorzy są znudzeni swoimi rolami. Mam nadzieję, że akcja jeszcze się rozkręci. 


2. Pamiętniki Wampirów

Początkowo ten serial mnie rozczarował, ponieważ z książkami ma niewiele wspólnego. Jednak w końcu zrozumiałam, że serial to serial i tyle. Lubię Elene i szkoda, że jej związek z Damonem tak się zakończył. Ciekawa jestem w jaki sposób uda jej się go przywrócić na ten świat (bo na pewno tak będzie). Nie do końca rozumiem wątek Stefana, który próbuje normalnie żyć, ale po jednym odcinku nowego sezonu trudno coś wywnioskować.

3. Zemsta

Lubię toksyczną Emily, ale mam wrażenie, że w ostatecznym rozrachunku i tak przegra. Zadziwiło mnie pojawienie się jej ojca, ponieważ byłam pewna, że zginął w więzieniu. 

4. Żona idealna

Ten serial totalnie mnie zaskoczył! Spodziewałam się nudnego tasiemca, a tu proszę! Jest to serial o twardych kobietach, bo co jak co ale Alicia, Diane i Kalinda to kobiety twarde, mądre i zdecydowane. Alicia z zakompleksionej kury domowej, będącej w cieniu męża, przeistacza się w silną kobietę, która nie boi się zaryzykować i otworzyć swojej kancelarii czy nawet kandydować na prokuratora generalnego. Dodatkowo wątki prawne, również otrzymują ode mnie plusiki:)


5. Prawo Agaty
 Nie lubię polskich seriali. Są nudne, kopiują zagraniczne produkcje (Lekarze, scenarzyści nawet nie pokusili się o wymyślenie swoich wątków, tylko ściągają wszystko z Chirurgów), ale Prawo Agaty lubię. Agnieszka Dygant idealnie pasuje do tej roli. Uwielbiam pojawiające się tam wątki prawne.



6. Czas Honoru


Ten serial odkryłam niedawno. Bardzo lubię historię. Serial ukazuje jak wyglądało życie w czasie II wojny światowej i tuż po niej, z jakimi problemami musieli zmierzyć się ludzie, jakich trudnych wyborów musieli dokonywać. 



A Wy jakie seriale oglądacie aktualnie?

Pozdrawiam
Kasia:)

2 komentarze:

  1. zachęciłas mnie tym o twardych kobietach :p
    prawo agaty znam ale oglądam raczej sporadycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki za wielki spoiler dot. Revenge. Mogłaś dodać komentarz że tresc posta zawiera spoilery albo coś...

    OdpowiedzUsuń