Obserwatorzy

środa, 15 października 2014

Peelieng borowinowy Spa Bio Anti Stress Tołpa

Cześć dziewczyny!!!


Niestety choroba rozłożyła mnie na dłużej i tak naprawdę dopiero zaczynam dochodzić do siebie. Co najlepiej zafundować sobie po chorobie? Domowe spa:) Nic nie działa tak odświeżająco i regenerująco jak maseczki i porządny peeling ciała. W tym ostatnim idealnie sprawdził się borowinowy peeling od Tołpy.



Opakowanie to brunatno-zielona saszetka. Początkowo bałam się, że będzie nieporęczna, ale na szczęście niepotrzebnie. Dzięki rozcięciu na boku łatwo wydobyć produkt.


Do nabycia w Drogeriach Vica.


 





Uwielbiam ten peeling!!! Ma niesamowity zapach. To połączenie ziół działa niezwykle odprężająco i uspokajająco. Konsystencję określiłabym jako dosyć zwartą. Taka saszetka wystarcza na jedno użycie na całe ciało, ale w moim przypadku wystarczyła na dwa. 

Peelieng całkiem nieźle zdziera skórkę:) Nie jest ostry, nie powoduje podrażnień. Pozostawia skórę delikatną, taką "rozpulchnioną" (nie wiem jak to inaczej określić) i niesamowicie nawilżoną! 


Odpręża, zdziera i nawilża, więc czego chcieć więcej?


Pozdrawiam
Kasia:)

1 komentarz:

  1. U mnie dzisiaj też tołpa, ale niestety nie pozytywnie:D
    Tego peelingu nie miałam, ale miałam jakiś inny biało niebieski i był bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń