Obserwatorzy

czwartek, 16 października 2014

Nowości

Cześć dziewczyny!!!


Ostatnio staram się zbyt wiele nie kupować. Wybieram rzeczy starannie przemyślane, które mi się przydadzą i te, które idealnie wpisują się w moje upodobania. Staram się unikać zakupów pod wpływem chwili.











 5 piaskowych lakierów z Wibo- uwielbiam je. Piaskowe lakiery kocham już od dawna i bardzo chętnie powiększam swoją kolekcję:)


 Maska z isany z olejkiem arganowym. Zobaczymy jak się sprawdzi.


 Lakierkowe baleriny z kokardkami. Kosztowały 29zł


 Szpilki z CCC- uwielbiam od nich buty na obcasie. To jeden z nielicznych sklepów, który ma w swojej ofercie damskie buty w rozmiarze 35. Kosztowały 89zł



Czarne, skromne buciki na niskim obcasie. Udało mi się je wyrwać na wyprzedaży za 30zł:) Początkowo miałam kupić botki, ale mam już 3 pary, a do pracy zakładam półbuty, ponieważ w pomieszczeniach jest ciepło, a do pracy jeżdżę autem i raczej nie jest mi zimno w stopy.



Pozdrawiam
Kasia:)

12 komentarzy:

  1. czekam na lakierowe posty z tymi perełkami ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier szary bardzo ładnie wygląda. Ciekawe jak wyjdzie na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o szybkie pokazanie tego piasku po lewej stronie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci, że strasznie mnie ten lakier ciekawi, ponieważ posiada takie delikatne drobinki a'la przecinki:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne lakiery, granat wpadł mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. lakiery są świetne, szkoda tylko że zraziłam się do kupowania w Rossmannie po kilku macanych kosmetykach .... ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie przepadam za kupowaniem kolorówki w Rossmannie, ale akurat trafiłam na moment, kiedy pani z obsługi wykładała dopiero te lakierki, więc mam nadzieję, że nikt nie zdążył ich pomacać:)

      Usuń
  7. Uwielbiam piaski wiec juz czekam na nie w akcji :-D szczególnie ten ostatni :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne lakiery ! ;) I ten co masz na pazurkach też śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeden z tych lakierów znam i jest moim ulubieńcem.

    OdpowiedzUsuń