Obserwatorzy

piątek, 3 października 2014

Lakier do paznokci Golden Rose Rich Color 117

Cześć dziewczyny!!!


Szkoda, że miłe i fajne dni mijają tak szybko. Cóż począć:) Dzisiaj wybrałam się z mamą na targowisko i znalazłam stoisko z lakierami Golden Rose, które w mojej miejscowości są kiepsko dostępne, a jak już są to super drogie (o 3-4zł droższe niż w Poznaniu czy Kaliszu). Okazało się, że lakiery z serii Rich Color kosztowały tylko 5zł, więc żal było nie kupić:P Ostatecznie zdecydowałam się na kolor nr 117, czyli bardzo ciemny brąz, który na zdjęciach wygląda wręcz jak czarny.



Od niedawna przekonałam się do ciemnych paznokci i nie wiem, jak mogłam lubić tylko nudziaki.

Lakier zamknięty jest w standardowej dla tej marki buteleczce. Sam pędzelek jest dla mnie niewygodny, ponieważ jest za szeroki i krzywo ścięty.


Początkowo lakier trochę maział, nie wiem czy to wina odżywki, której użyłam jako podkładu. Ale druga warstwa wyrównała wszelkie niedociągnięcia. Nie bąbelkuje. Dwie warstwy to mus! Jedna tworzy nieestetyczne prześwity. Zasycha  dosyć szybko, a przy tym pięknie błyszczy. Trwałość ocenię za kilka dni:)

Moim zdaniem jest to piękny, typowo jesienny kolor.







Pozdrawiam
Kasia:)

9 komentarzy:

  1. śliczny :) uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również:) Jeszcze był taki piękny ciemny fiolet- chyba po niego wrócę:)

      Usuń
  2. Kasiu,śliczne są te kolory,a ciemny"golden"muszę sobie zafundować.Mam niebieski z tej serii i jestem bardzo zadowolona.Zresztą jakieś 95% moich lakierów to"goldeny":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich lakiery są dobre i tanie:) Wiadomo, jak w przypadku każdej marki trafią się czasem jakieś nie do końca udane egzemplarze, ale ogólnie są świetne.

      Usuń
  3. Dopóki nie napisałaś, że to taki ciemny brąz myślałam, że to czerń, ale później doszukałam się odpowiedniego koloru :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem do czego porównać ten kolor. Może do gorzkiej czekolady? Tak ciemny, że aż prawie czarny:D

      Usuń
  4. Mi ta seria nie podpasowała, a szkoda bo lakier jest cudny ;)
    Ostatnio mam obsesję na punkcie serii Matte z Golden Rose właśnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z matowej serii też mam kilka lakierów i są świetne!

      Usuń
  5. Idealny lakier na jesienną porę. Uwielbiam tą linię golden rose

    OdpowiedzUsuń