Obserwatorzy

poniedziałek, 27 października 2014

Czarne czy brązowe włosy?

Cześć dziewczyny!!!


Często powtarzam, że kiedyś bardzo podobały mi się czarne włosy. Swoje mam naturalnie bardzo, bardzo ciemne, więc farbowałam je na czarno, aby pogłębić ich kolor. Jednak z czasem doszłam do wniosku, że czerń jest "płaskim" kolorem bez refleksów. Przeszłam na brąz, wytestowałam kilka kolorów i nadal nie znalazłam idealnego. Dlaczego? Nie wiem czy lepiej mi w ciepłym czy w zimnym odcieniu, czy w bardzo ciemnym czy w średnim, a może w jasnym? Złoty, kasztanowy, popielaty?






 Bardzo podoba mi się ten kolor, ale nie za bardzo wiem jaki to:P





 Ten kolorek również mi się podoba, ale obawiam się, że mógłby u mnie wyglądać sztucznie



A oto krótki przegląd kolorów na mojej głowie:












Jakieś pomysły?


Pozdrawiam
Kasia:)

6 komentarzy:

  1. Zdecydowanie brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. brąz! będziesz żałować, jak wybierzesz czarny...a co do odcienia, to wolę nie doradzać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam i czarne i brązowe i sama najlepiej się jednak czuję w ciemnym brązie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałam schizy na czarne włosy, jednak teraz hennuję na ciemny brąz:)

    OdpowiedzUsuń