Obserwatorzy

czwartek, 9 października 2014

50 rzeczy, których nie lubię

Cześć dziewczyny!!!


Choroba rozłożyła mnie na dobre:( Leżę w łóżku, popijam herbatę, pocę się i czekam aż będzie lepiej:) Dzisiejszy post będzie trochę luźniejszy, mam nadzieję, że pozwoli Wam poznać mnie trochę lepiej:)


50 rzeczy, których nie lubię

1. Nie lubię ciasta. Na serio, nie przepadam za tortami, cistami, ciastkami, babeczkami itd. Rzadko je jem, zazwyczaj z grzeczności lub z ciekawości (gdy widzę jakiś nowy, ciekawy rodzaj).

2. Nie lubię chamstwa. Tego tłumaczyć nie muszę.

3. Nie lubię gdy ktoś mnie krytykuje czy poucza w dziedzinie czy w temacie, w którym nie jest lepszy ode mnie. Ok, potrafisz zrobić daną rzecz lepiej ode mnie spoko, możesz mnie pouczać. Ale jeśli nie jesteś lepszy ode mnie to popracuj najpierw nad sobą, a potem zajmij się mną:P

4. Nie lubię żółtego, pomarańczowego koloru w przypadku ciuchów.

5. Nie lubię krótkich paznokci.

6. Nie lubię krótkich włosów. Miałam, nie czułam się w nich i raczej nie będę wracać do tamtej fryzury.

7. Nie lubię romansów. Czytam bardzo dużo książek, ale romanse mnie nudzą. Zazwyczaj jest ten san scenariusz: ona jest biedna i delikatna, a n bogaty i zły; ona chce, ale się boi; a na końcu wszyscy żyją długo i szczęśliwie.

8. Nie lubię fałszywych ludzi. Drażni mnie gdy ktoś jest dla mnie milutki, a potem rąbie mi tyłek za moimi plecami.

9. Nie lubię ludzi, którzy nie mają swojego gustu, tylko kopiują innych. Zmienisz kolor włosów na brąz, taka osoba też. Robisz remont- ona też. Nie lubię tego.

10. Nie lubię, gdy ktoś wciska mi swoje zdanie. Jestem osobą myślącą i co się z tym wiąże, mam swoje zdanie. Może nie zawsze jest ono prawidłowe, ale mam do tego prawo.

11. Nie lubię kawy.

12. Nie lubię dziwnych zup typu rosół, czernina, krupnik. Bleeeee

13. Nie lubię muzyki techno. To nie moja bajka i nigdy nie zrozumiem jak można to lubić. Są gusta i guściki.

14. Nie lubię osób, które nie mają swoje zdania, są takie mdłe i bezjajeczne. Z kim staną takie mają poglądy.

15. Nie lubię zimnego prysznica.

16. Nie lubię długo spać.

17. Nie lubię zgiełku dużych miast. Wolę ciszę i spokój. Zawsze chciałam mieszkać w leśniczówce:) Duże miasta lubię tak na jeden dzień, gdy jadę na zakupy, a na dłuższą metę mnie irytują.

18. Nie lubię niedzielnych kierowców.

19. Nie lubię mężczyzn, którzy traktują kobiety jak jakiś podgatunek, wyznają zasadę, że powinna tylko prać, sprzątać i gotować- bo do tego została stworzona. Do tego zachowują się jak pan, książę i władca, a kobieta to służba. Niestety, takie twory jeszcze się zdarzają...

20. Nie lubię bezczynności.

21. Nie lubię jeździć rowerem:P

22. Nie lubię gryzoni. Nigdy nie fascynowały mnie myszy, szczury, chomiki itd.

23. Nie lubię papierosów. Spróbowałam, napaliłam się i dziękuję, ale więcej nie chcę. Nie podoba mi się widok młodej dziewczyny z papierosem.

24. Nie lubię ciężkich alkoholi. Nie pijam wódki, brandy, koniaków, whisky i innych podobnych. Preferuję wino i to czerwone.

25. Nie lubię, gdy ktoś lamentuje. Gdy pojawia się kryzysowa sytuacja siada i zaczyna lamentować jak to ma źle i ciężko, zamiast wziąć się w garść i zacząć działać.

26. Nie lubię ludzi, którzy sieją negatywne nastawienie. Nie żebym była super optymistką, ale denerwuje mnie, gdy cieszę się z czegoś a ktoś zaraz wytyka mi negatywne strony sytuacji.

27. Nie lubię TV. Nie oglądam chyba od 4 lat, bo denerwują mnie 20minutowe reklamy i powtarzanie tych samych filmów. Kevin sam w domu mnie już nie bawi:P Wolę oglądać filmy i seriale w necie.

28. Nie lubię Języka niemieckiego, ale uczyłam się go ... 12 lat!!!

29. Nie lubię zawiści.

30. Nie lubię sztucznych paznokci. Moją być nie wiem jak piękne, ale mnie nie zauroczą. Wolę swoje, naturalne.

31. Nie lubię ciężkich butów.

32. Nie lubię zupek chińskich. Jem jak już muszę, czyli 3 razy do roku. 

33. Nie lubię plotkarzy. Niestety to wielki minus małych miast. Wszyscy się znają i o wszystkich, wszystko wiedzą. 

34. Nie lubię bałaganu. 

35. Nie lubię gdy coś nie idzie według mojego planu:P

36. Nie lubię kukurydzy.

37. Nie lubię szerokich spodni.

38. Nie lubię, gdy kobieta na siłę próbuje zrobić z siebie taką malutką i biedniutką. Jakie to jest żałosne.

39. Nie lubię dziwnych mięs typu: kaczka, gęś, królik, perliczka itd. Nie jadam tego.

40. Nie lubię czerwonych paznokci. U kogoś owszem, ale u mnie wyglądają wulgarnie.

41. Nie lubię rudych osób. Może dlatego, że nie spotkałam naturalnie rudej i miłej osoby...

42. Nie lubię samoopalaczy. Nie używam ich. Kiedyś próbowałam i nie urzekły mnie. Śmierdziały, brudziły ubrania, robiły zacieki.

43. Nie lubię się opalać. Naturalnie mam dosyć ciemną karnację, staram się nie opalać, ponieważ szkoda mi skóry.

44. Nie lubię małej biżuterii. Preferuję duże, widoczne ozdoby ze srebra lub białego złota. 

45. Nie lubię wielgaśnych, wygodnych majtek:D Czuję się w nich zaniedbana i mało kobieca. Wolę koronkowe stringi pasujące do biustonosza, dzięki nim czuję się sexy:)

46. Nie lubię wiecznie obrażonych ludzi. Wszystko im nie pasi, ciągle są obrażeni i pokrzywdzeni...

47. Nie lubię małych samochodów.

48. Nie lubię drogich lakierów do paznokci, ponieważ zazwyczaj okazują się niewarte swojej ceny.

49. Nie lubię ciemnych ust. W odcieniach brązu, fioletu i borda wyglądam jakoś tak groźnie:D

50. Nie lubię, gdy ktoś wyśmiewa mój wygląd. To że jestem niska, szczupła, mam ciemne włosy, ciemną karnację, małe oczy. Jestem jaka jestem, a każdy z nas jest inny i trzeba to zaakceptować. Takie cechy wyglądu dostałam w genach


A Wy czego nie lubicie?

Czy któryś z moich punktów pokrywa się z Waszym?

Pozdrawiam
Kasia:)



11 komentarzy:

  1. Też nie lubię niedzielnych kierowców, czerniny i rosołu. Królika nigdy nie jadłam i nie zamierzam. Wydajesz się być ciepłą, a jednocześnie silną i zdecydowaną kobietą. Dziwne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zestawienie:) Teraz przydałoby się 50 rzeczy które lubisz:) Również nie lubię chamstwa i ludzi, którzy wszystko kopiują i nie mają swojego zdania.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post :) z wiele zgadza się z moimi poglądami, z zwłaszcza 21 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Nie lubię jeździć rowerem, ale raz po raz na niego wsiadam, żeby zachować formę.

      Usuń
  4. Jak można nie lubić ciastek ?!?! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodkie mnie nie kręci. Ale za to mam słabość do chipsów, krakersów, paluszkami też nie pogardzę:)

      Usuń
  5. Ja natomiast mogłabym jeść ciasta cały czas, oczywiście po mojej figurze tego nie widać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na punkt numer 9 niestety będę musiała sama dla siebie znaleźć jakąś radę :/ Też mnie wkurzają tacy ludzie, a już jak przypnie się taki ktoś do mnie to szlag mnie trafia.

    OdpowiedzUsuń
  7. z zestawienia wynika, ze ogólnie nie lubisz ludzi:( niestety ludzie są różni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezwykle twórczy wniosek wyciągnięty na podstawie 50 punktów o mnie.

      Usuń
    2. Niektórym się nudzi i wymyślają problemy. Jak ja nie lubię takich ludzi i właśnie takiego podpunktu mi brakuje w tym zestawieniu.

      Pozdrawiam Julita

      Usuń