Obserwatorzy

sobota, 18 października 2014

50 rzeczy, które lubię

Cześć dziewczyny!!!

Ostatnio pisałam o tym czego nie lubię, więc dzisiaj czas napisać o tym, co lubię:) A jest tego sporo:)


1. Lubię morze i bardzo żałuję, że nad nim nie mieszkam. Szum fal mnie uspokaja...

2. Lubię chipsy, paluszki i krakersy.

3. Lubię wysokie buty. Tak naprawdę dopiero od niedawna (może od roku) noszę na co dzień baleriny, wcześniej zawsze staniałam na obcasy.

4. Lubię spódnice. Raczej mini lub przed kolano. Rozkloszowane, bandażowe- w zależności od okazji i reszty stroju:)

5. Lubię sukienki. Czuję się w nich swobodnie i dziewczęco.

6. Lubię mieć pomalowane paznokcie, ponieważ dzięki nim czuję się zadbana.

7. Lubię mieć długie pazury:)

8. Lubię wszelkie makarony:) Czy to z sosem czy w formie zapiekanki, obojętnie.

9. Lubię swój niski wzrost.

10. Lubię jesień i wiosnę.

11. Lubię cięższą muzykę, choć i poważną nie pogardzę.

12. Lubię czarny i biały kolor.

13. Lubię jeździć samochodem.

14. Lubię tańczyć:)

15. Lubię robić zakupy w lumpie, ponieważ za niewielkie pieniądze można wyhaczyć coś świetnego.

16. Lubię brązowe włosy.

17. Lubię robić zakupy w Ikei:)

18. Lubię porządek. Po części jestem pedantyczna:P

19. Lubię ładną bieliznę. Dzięki niej czuję się kobieco. Wolę zainwestować w jeden porządny, dobrze dopasowany biustonosz, niż w 4 tandetne.

20. Lubię czytać książki. Mam kilka pozycji, do których chętnie wracam.

21. Lubię literaturę fantasy:) Przez długi czas utożsamiałam się z Yennefer:)

22. Lubię dobre filmy, np. Władcę Pierścieni, Chłopca w niebieskiej piżamie, Czarnego łabędzia, Jak zostać królem, Pulp Fiction, Malene, Nietykalni, Ciekawy Przypadek Benjamina Buttona itp. Unikam głupawych komedii.

23. Lubię gotować.

24. Lubię seriale. Oglądam Chirurgów, Zemstę, Prawo Agaty, Gotowe na wszystko, Pamiętniki Wampirów, Castle...

25. Lubię wątróbkę, brukselkę i szpinak:)

26. Lubię herbatę, najbardziej zieloną z dodatkami.

27. Lubię azjatycką urodę.

28. Lubię szminki z Avonu. Co jak co, ale szminki mają świetne.

29. Lubię odprężające kąpiele z solami, olejkami i innymi czasoumilaczami.

30. Lubię ćwiczyć, nie jakoś wyczynowo, ale tyle by być w formie:)

31. Lubię ludzi, którzy się szczerze uśmiechają:)

32. Lubię biżuterię, w szczególności dużą i wyraźną.

33. Lubię pomagać innym.

34. Lubię sery pleśniowe.

35. Lubię ludzi, którzy nie doszukują się problemów i drugiego dna w rozmowie.

36. Lubię ludzi, z którzy nie wciskają wszystkim na siłę swojego zdania.

37. Lubię zapach lawendy.

38. Lubię spacerować.

39. Lubię spokój i ciszę. Z wiekiem stałam się domatorką.

40. Lubię stabilizację. Wiem, to trochę nudne, ale nie lubię ciągłych zmian i zamętu.

41. Lubię psy, a w szczególności mojego spaniela:) Małego diabełka:)

42. Lubię srebro lub białe złoto.

43. Lubię oglądać filmiki na Youtubie.

44. Lubię święta Bożego Narodzenia. Lubię choinkę, rodzinną atmosferę itd.

45. Lubię motocyklowe wycieczki.

46. Lubię robić/dawać innym prezenty:)

47. Lubię mieć plan. Wiem, że nie wszystko da się w życiu zaplanować, ale wolę planować choćby drobne rzeczy, aby uniknąć pomyłek.

48. Lubię koki, warkocze i inne fantazyjne upięcia.

49. Lubię podróże.

50. Staram się lubić siebie. Nie w samolubnym znaczeniu. Po prostu staram się być osobą, którą mogłabym polubić:) Wychodzę z założenia, że jeśli jest się osobą, którą samemu można polubić, to człowiek jest pozytywnie nastawiony do świata i do innych ludzi, nie doszukuje się problemów, nie marudzi tyle. Staram się być taką osobą, która patrząc w lustro nie wstydzi się kim jest. Trochę mi wyszło masło maślane, ale mam nadzieję, że rozumiecie o co mi chodzi:)


A Wy co lubicie?

Pozdrawiam
Kasia:)

5 komentarzy:

  1. ojjj też wiele rzeczy lubię :-) z tych które wymieniłaś.
    co do punktu 50 - coś w tym jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja siebie kocham mimo wielu wad jakie posiadam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. wiele rzeczy lubię takich jakie wymieniłaś :) Jednak wolę koty niż psy:P

    OdpowiedzUsuń
  4. A co mnie interesuje co Ty lubisz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez z wiekiem stałam się domatorką i często się łapię na tym,że wolę zostać w domu i obejrzeć film niż szlajac się gdzieś do nocy;P

    OdpowiedzUsuń