Obserwatorzy

czwartek, 11 września 2014

Zestaw do zadań specjalnych

Cześć dziewczyny!!!


Moje włosy ostatnio wymagają bardzo intensywnej pielęgnacji. Etap wypadania powoli mija, niestety włosy odrastają stanowczo za wolno, dlatego staram się dostarczyć im wszystkiego czego potrzebują. Poza bogatą dietą (nic tak nie poprawi stanu włosów jak odpowiednia, zdrowa dieta), postawiłam na kosmetyki, które je wzmocnią, nawilżą i przyśpieszą porost.




Włosy myję co drugi dzień płynem Facelle lub delikatnym szamponem. Raz na 2 tygodnie oczyszczam je pokrzywowym zwyklakiem. Następnie nakładam maskę Biowax do włosów ze skłonnością do wypadania lub do włosów ciemnych- na to czepek+czapka (tak, wyglądam w takim wydaniu świetnie) i czekam 40 minut. Następnie spłukuję, wcieram ruski tonik wzmacniający, lnianą odżywkę b/s.


Staram się olejować włosy przed każdym myciem. Najczęściej używam oleju arganowego lub lnianego, czasami dodaję je do masek. Olejem arganowym zabezpieczam końcówki.

 



Nowością w mojej pielęgnacji jest odżywka stymulująca wzrost włosów Pharmaceris H. Dopiero od niedawna jej używam, dlatego co do działania będę się mogła wypowiedzieć za kilka tygodni.


Staram się włosów nie suszyć, nie prostować, nie kręcić- po prostu w żaden sposób nie działam na wysoką temp. Czekam aż wyschną samodzielnie. Raczej je spinam, bo w krótkim wydaniu nadal czuję się nieswojo i nieatrakcyjnie.


Oczywiście poza kosmetyki, stosuję jeszcze suplementy, ale o tym w kolejnym wpisie. 

Widzę, że moje włosy znów zaczęły ładnie błyszczeć (dzięki olejom), a odrastające włosy są grubsze i mocniejsze. Na razie odrastają w standardowym tempie, ale przy odrobinie cierpliwości i odpowiedniej pielęgnacji przyśpieszą (taką mam nadzieję).


Chyba zdecyduję się na farbowanie henną. Wolę już farbować włosy henną co 2 tygodnie, niż raz na miesiąc katować je farbą chemiczną. Tylko nie wiem jaki kolor wybrać? Chyba ciemny brąz (tylko boję się, że wyjdą prawie czarne, a zależy mi na takim ładnym brązie z refleksami).


Pozdrawiam
Kasia:)

5 komentarzy:

  1. Ja stale uzywam oleju arganowego nie tylko na wlosy ale i do twarzy: ) bardzo go lubie z resztą maski biovaxu równiez: )

    OdpowiedzUsuń
  2. na mnie niestety olej arganowy nie działa ale też używam często olej lniany:) u mnie dociąża on włosy i bardzo lubię ten efekt:) ja farbuję włosy ciemnym brązem khadi od 8 miesięcy a zaczęłam farbą khadi bezbarwną. Jestem bardzo zadowolona i z pewnością do farb chemicznych nie wrócę:) tyko ostrzegam,że przez pierwsze dwa dni kolor jest bardzo ciemny i kiedyś przeczytałam na którymś z blogów określenie,że 'jest ciemniejszy niż czarny' i muszę powiedzieć,że to strzał w 10:) ale po pierwszym myciu-przynajmniej u mnie- staje się już ciemnym brązem:) Tu możesz poczytać o moim farbowaniu http://arienailandia.blogspot.com/2013/09/henna-khadi-ciemny-braz-farbowanie-bez.html A jutro u mnie pojawi się post o farbowaniu czarną henną i porównanie włosów po w sumie 11 miesiącach naturalnego farbowania-zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym ja miała czas na codzienne olejowanie czy maski.. póki co 1-2 w tygodniu muszą starczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. z niecierpliwością czekam na recenzję tego cuda w Pharmaceris!

    OdpowiedzUsuń
  5. Od jakiegoś czasu ciekawi mnie ten tonik wzmacniający. Ciekawe jak by się u mnie spisał.

    OdpowiedzUsuń