Obserwatorzy

piątek, 26 września 2014

Skórzano- matowe pazurki

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać połączenie dwóch lakierów, które totalnie mnie zawiodły, a mianowicie nudziak imitujący skórę od Wibo i matowej śliwki Wibo.

 Oba lakiery są do nabycia w Rossmannie. Skórkowy kosztuje 6,99zł, a matowy 5,99zł. Opakowania są standardowe dla tej marki, a pędzelki wygodne.





Lakiery są dosyć łatwe w obsłudze:) Nie maziają, nie bąbelkują. Dwie warstwy wystarczą aby ładnie pokryć płytkę. Nie są za rzadkie, więc nie rozlewają się na skórki. Skórzany nudziak, wysycha trochę dłużej, ale nie ma tragedii. 
Dlaczego mnie nie urzekły?

Śliwka jest ładna, taka soczysta i jesienna, ale nie matowa. Otóż matowy efekt znika już po kilku myciu dłoni. O ile czarny i bordowy skórzany lakier podobał mi się, o tyle nudziak mnie zawiódł. Kolor jest taki jakiś nijaki. Lubię odcienie nude, ale idące w brudny róż czy beż. A ten jest jak budyń śmietankowy. Efektu skóry brak, raczej jest to bardzo delikatny piasek, a o półmatowym wykończeniu nie ma mowy. Dlatego jestem na NIE!!!




Pozdrawiam
Kasia

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jako kolorek- jest piękny, ale nastawiłam się na mat i tu mnie rozczarował

      Usuń
  2. ze skórzanych lakierów lubię tylko bordowy, a śliwka jest ładna, ale co z tego skoro miała być matowa ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwa kolory śliczne :)
    Z tych skórzanych mam bordowy, ale ten jasny też muszę mieć - koniecznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi ten budyniowy lakier się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie, niestety to nie mój kolor. Choć jeśli chodzi o krycie czy trwałość- nie mogę mu nic zarzucić:)

      Usuń
  5. ten matowy sliczny :> choc ten drugi też bym z chęcią przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam żadnego z nich, kupiłam tylko czarny z tej skórzanej serii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarna skórka wygląda zdecydowanie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja zdecydowanie też nie jestem zadowolona z tej serii Wibo ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tego nudziaka i coraz bardziej go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. takie średnio skórzane, ale mimo wszystko ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliweczka całkiem ładna, szkoda tylko, że tak szybko znika jej matowy efekt..

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie się podobają :) i w tym połączeniu fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń