Obserwatorzy

niedziela, 14 września 2014

Nowości nie tylko kosmetyczne

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiaj chcę Wam pokazać drugą część nowości, nie tylko tych kosmetycznych.


 Kwiatek do fioletowego pokoju, kapusta w doniczce:P Poszłam po wrzosy, a wróciłam z kapusta:D


 W Skąpcu skusiłam się na fioletową osłonkę do kapusty (3zł) i dwie plecione podkładki po 5zł każda.

 A do tego wzięłam jeszcze dwie małe osłonki, z myślą, że poukładam w nich pędzle, kredki i maskary (kosztowały 2,50zł więc żal było nie wziąć:P)

 Dary losu od Drogerii Vica w Jarocinie, ale o tych kosmetykach napiszę później:)


 W Vice kupiłam jeszcze 2 lakiery Pierre Rene, bordowy kosztował 4,99zł, a piaseczek 9,99zł

 Uwielbiam takie bransoletki:P


 Również w Vice kupiłam podkład Pierre Rene, zobaczymy jak się będzie sprawować. Kosztował ok 24zł.


 W Rossmannie wzięłam dwa lakiery skórzane i jeden matowy.

 Plastikowe lusterko ze Skąpca. Kosztowało 7zł i jest trochę tandetne, ale i tak mi się podoba:)


Te gumki są moim odkryciem! Chyba już nie wrócę do takich tradycyjnych. Komplet 3sztuk kosztował 14,99zł w Drogerii Vica.




Pozdrawiam
Kasia:)

5 komentarzy:

  1. Fajne nowości - tych gumek sama jestem ciekawa :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie eleganckie lustereczko ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Lusterko jest iście królewskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam podróbki invisibobble z H&M są świetne:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Osłonki i podkładki są prześliczne! :)

    OdpowiedzUsuń