Obserwatorzy

wtorek, 16 września 2014

Jesienne połączenie: Pierre Rene 49 oraz Pierre Rene Sand Effect 11

Cześć dziewczyny!!!


Od jakiegoś czasu chętnie sięgam po jesienne lakiery do paznokci. Coraz częściej goszczą u mnie borda, czerń, brązy. Przepiękne ciemne bordo Pierre Rene 49 połączyłam ze srebrnym piaskiem tej samej firmy (nr 11).



Oba lakiery kupiłam w Drogerii Vica, bordowy kosztował 4,99zł, a piaseczek 9,99zł.

 Jak widać mają standardowe dla tej marki buteleczki. Pędzelki są długie, szerokie i wygodne. Konsystencję określiłabym jako taką "akurat" nie za gęsta, nie za rzadka. 



 Dwie warstwy wystarczą, aby dokładnie pokryć płytkę. Lakiery nie bąbelkują, nie maziają, wysychają dosyć szybko. Nie zauważyłam przebarwień płytki, ale zawsze używam odżywki jako lakieru podkładowego. Trwałość określiłabym jako niezłą, lakiery wytrzymały 4 dni w dobrym stanie, piątek dnia końcówki zaczęły się ścierać.





A Wy na jakie kolory na paznokciach stawiacie jesienią?

Pozdrawiam
Kasia:)

11 komentarzy:

  1. ten piaskowy świetnie wygląda! :o

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba rozejrzę się w mojej drogerii za tymi lakierami, bo żadnego jeszcze nie miałam ;) cudowne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem wielką fanką piasków, ten ma piękny kolorek! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. o wow! jakie cudowne połączenie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfekcyjne połączenie w każdym calu i paznokcie równie perfekcja :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda takie połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorki piekne: ) swietne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się kolor tego piasku :)

    OdpowiedzUsuń