Obserwatorzy

niedziela, 7 września 2014

Inspiracje: suknie ślubne

Cześć dziewczyny!!!


Jestem już po przymiarkach sukienek i wiem w jakim fasonie wyglądam dobrze. Przede wszystkim przy mojej karnacji i ciemnych włosach odpadają sukienki w kolorze ecru i pochodnych (wyglądam w nich niezdrowo), natomiast biel jest dla mnie stworzona:D

Swoją sukienkę już wybrałam i znajdziecie ją wśród poniższych inspiracji. Kto zgadnie która to?:)


1.


2.


3.

4.

5.


6.

7.

8.


9.


10.

11.


13.

14.


15.



 16.




Pozdrawiam
Kasia:)

10 komentarzy:

  1. Śliczne są, jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 13 jest piękna. Chociaż wszystkie trafiają w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi najbardziej podoba się 11 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 7,13 i 16 podbiły moje serce ! nie wiem dlaczego , ale wydaje mi się że do ciebie nr 4 by pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obstawiam 11 :P Jest prześliczna ;) i ta ostatnia też piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam podobną do 2 i byłam bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  7. 8,9,10 - super :]
    Na szczęście Ja mam to już za sobą :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Obstawiam numer 2. Tak jakoś pasowałaby mi do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie masz dar do rozpoznawania ludzi nawet przez internet:) Trafiłaś:)

      Usuń